Wednesday, June 30, 2010

..: puLaNg dAn keMbaLi :..

jumaat mlm aku gerak blk kg dlm kul 10 lbh camtu. sempat buatkan sosej roll utk en. kamu yg asyik dok sebut2 nak mkn benda tu. b'nanah tinge aku dengo heh!~ ;p
ble gak a buat bekal mkn dlm keta.
taapiiiiiii...... dia mkn sorg tauuuu!!! siap peluk2 lg tapewer tuuu.... busuk betolll....! ceit!

..: sekaWanaN soSej roLL berSaMa cIk sOs ciLi :..

haaa..... separuh tapewer tu dia mkn sorg tau. pastu stop kat a.keroh baru la aku dpt mkn cket. kami tido jap kat ctu sbb dua2 mata dh rabak. huhuu~ 
sambung blk p'jalanan dlm kul 12 lbh ke 1 lbh camtu kot. oh, aku yg memandu stat dr dia amik aku di putra yeee... harap maklum ;p
tp lps a.keroh tu, aku rase mmg xble bla aa... xble thn lg dh mata ni. nak tutup jek... smpai kat hentian kg. bemban [dkt gak a dgn a.keroh tu] en. kamu srh benti lg. tukar drive. tp dia kena g toilet dulu basuh muka. ye laa... klw dh aku bwk keta smbil tido pastu keta dh kejap2 lane kiri pastu lane kanan plak. kan bahaya tuh. ish... ish.... (-_-")
dia drive smpai kluang. lps anto aku kat umah dia balik umah dia.

hari ahad kembali ke kotaraya. pong kami gerak mlm gak. dh.... katenye en. kamu tu SANGAT jarang balik kg kannn.... nk sepen mase lame cket dgn mak abah dia... (katenye...) so, gerak mlm la.

dia drive terus. xde tukar2 sbb mate aku tdk dpt dibantu lg. asyik nak pojam yooo.... hahahaa!
kami benti di a.keroh gak. x mkn pong. minum saje.

..: mata kU yg raBak (-_-) :..

..: neS ais eN. kAmu & nEs taRik cik aKu :..

..: kuNci & roKok mewakiLi en. kAmu. huhuu~ :..

kat hentian tu dh mcm kedai mkn bese plak aku tgk. sampai2 jek tgk ramai org. sobab apoo?? nonton bola haa... dgn org2 yg meniaga kat situ pong ralit tgk bola. siap b'sorak weh time gol tu. mmg 'sesuatu' lah werlkap ni heh!~ ;p

..: bLur puLokk...! :..

kami x stop lame sgt. air dh hbs. rokok dh setel sebatang [ke 2 eh?] kami terus lincah kecah. meneruskan pemanduan.

Alhamdulillah.... kami selamat dlm perjalanan pulang ke kampong halaman dan kembali ke kotaraya... syukur~ (^_^)

daa... =)

2 comments:

  1. Comel kak ita pakai spek. =))

    *Terkejut tak tetibe je komen entri lama? Hehehehe

    ReplyDelete
  2. comel klw pakai spek. kiut klw tak pakai kan kan kan. hahaaa ;p

    *tak terkejut lah. cuma, kdg2 mmg besh kan mengimbau masa lalu. eceh! ;)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)