..: LamPu-LaMpuAn :..

rasenye ramai dh tau psl i-city kan. aku baca psl ni kat blog kai.
lps baca tu rase mcm nak buat gak a entri psl i-city [sibuk nk jugak kannn....~]. dh lame gak aku g i-city ni. mase ni aku g dgn budak2 umah. nak upload gmbo dlm fesbuk mcm berat plak. ye laa... org2 dlm gambo pong dh berat kan. nak uplod laaaggiii a berat. hahahaa ;D


so, tepek gmbo kat cni la. sila muntah ijo yee... sobab gambo ado banyaaaakkkk.....! hehehee (^_^)


..: beRsaMa faRah :..


..: yg kiri n kecik tu liNda, kAk yaNi (yg ni bukan hausmet), mama riNa (dpt nama smpena AF. dia ni ex-hausmet) :..

mase ni baru jek sampai. amik gmbo kat cni dulu. 
pastu meneruskan perjalanan masuk ke dlm2 lg.


ondaway tu, jumpe merak. cantek sehh...!


..: faRah beRsaMa sI meRak kayaNgaN :..


..: pokOk2 diperBuat drPd LamPu :..




..: mcm hiLaNg aRah jaP. huhuu :..


..: ade binatang gak. ni....sWaN.. [kot?] huhuu :..


..: cOmei kaN paNda iNi (^_^) :..


..: nAk gaMbo deNgaN yG reaL x dPt. gMbo dgN yG nI yo Lah. hehee :..




dh puas jln2 kat luar, yg open air tu. kami masuk ke dlm bangunan plak. sbb lain adalah dh rase pns dh berpoloh2 bdn. huhuu
kat dlm ni ade ekon. sejukkan bdn cket heh!~ ;p


..: iNi Lah baRisaN bUdaK uMah + maMa riNA. oOooo riNdu kAt maMa Laa... (-_-) :..

 ..: kAt beLakaNg tU koNon2 guNuNg saLji Laa... :..


..: aKu dAh peNat. sBb tU koNon2 poSing duDuk ;p :..


..: tgk! aKu dLm poSiNg duDuk [LaGi]. hehee :..


..: tuu... aRnaB [kot?] eh, ke tupai ekk.. lupe sudaa..(-_-) :..


..: boLa-boLa aPi :..


kepada yg blm tau. i-city ni di shah alam, seksyen 7.
entri psl ni akan ade sesi ke-2 nnti. nak jugak kan... hahahaa!


*mase ni aku dlm proses perkembangan yg sgt pesat. hehehee


daa... =)



Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..