..: saMe taPi x serUpa :..

beza umo aku dgn kakak aku yg 2nd ni, ampat tawun ooo....
dulu, mase kecik2 dia slalu geng dgn my BIG sista tu.... sbb jarak umo diorang dkt cket. 2 taun jek. aku mmg jauh2 a... beza umo lah. dgn si panjang pong beza anam tawun wooo.... huhuuu~

dia mcm ni tau. sulong ke 2nd 2 thn. 2nd ke aku 3 thn. aku ke panjang 6 thn. panjang ke bongsu tu 2 thn gak. see?? see??? aku jauh kan. phm kan maksod aku? dgn yg atas pong aku jauh. dgn yg bwh laaaaagiii aku jauuuuhhh... hahahaaa! 

err... nape aku xplain camtu? mahapkan yo lah. heh!~ (-_-)

skali pandang, ade org kate kami mcm kembar. [sbnrnye dh ramai gak yg kate]
tp........ macam jek kan. kan. sbnrnye x same pongggg.....




emmm...... see?? see??? x same kann?? x kannn....??
kak n tinggi cket dr aku. tp kami ble tukar2 baju. saiz lbh krg. 
muka dia bolat tp pnjg. camno ehh....? 
mcm nih, pipi dia tombam tp bentuk muka dia mcm pnjg cket dr aku. gitu kot! hahaa

apehal ko sendiri tanye ko sendiri jwp ni itot oii...! atoiyai....~ 

kaler kulit len cket. 
mata dia sepet lg dr aku.
kening dia tebal.
kak n baru pakai tudung [yg betul2 pakai] awal thn ni. dia pakai tudung mcm senang jek nak bentuk. ceh! sbb bentuk muka dia kot. yg ni aku jelesh. hmmm....!
oh ye, dia lebih songal. hahahaaa ;p

haaaaa...... ade 1 yg same. sore. ramai gak yg dh 'terkena' dgn sore kami yg diorang kate same ni. tp sore aku kaso cket. kami pnh rakam sore sendiri sbb nak dgr betul ke same kan. skali dgr mmg same kot. hahaa ble kee... ;D

tp..... mmg ade 'benda' yg buat kami jd mcm kembar..... kaum kluage, mereka2 yg terlibat dan DIA saje yg Maha Mengetahui (-__-) ~ 

akuberdoakamisekeluargasentiasadibawahlindungaNYA.Amin~

*entri ni sbb aku x balik kg dan x jumpe kak n songal. huhuu


daa..... =)

Comments

  1. Kak N muke ah soo.. Hehehe
    *ni kalau kak N tau habis laaa den :P

    ReplyDelete
  2. takpe. mmg kdg kak ita pun panggil dia ah soh. hahaaa

    ReplyDelete

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..