Thursday, June 17, 2010

..: tiaDa haLa tuJu :..

selamat hari khamis =)

ini adalah kejadian ahad mlm. uiii.... bp ari dah.. hahaha!
smpai dr kg, dh msg2 dgn en. kamu kate nak kuar mlm tu. mula2 nak kuar lps maghrib. tp dia ngedate dgn adik dia dulu. jd kami kuar lps isyak.


aku ingatkan nak kuar setakat putra jek a. dia pong kate okies sajaa... mmg xde hala tuju pong. cuma nak jumpe jek. huhuu~ 
jap lg, bile dia sampai, aku masuk dlm keta, member tkr pikiran. nak kuar kl plak. okies lorrr..... ikutkan saje... heheheee

kami jln2 tanpa tujuan. tgk2 org kay elll kann... huhuu
pastu masuk pavi. naik kat tpt wayang. terus en. kamu ajak nonton. wahhh.... tetiba jek kan. xde dlm perancangan ponggg..... ikut kan jek a. 


sementara tunggu wayang stat, kami jln2 dolu.
ehhh......? ke sblm masuk kat pavi tu kita g sini dulu ek, en. kamu? x ingat sudaa.... huhuu~
ah lantaklah kan. aku cite mano yg ingat yo lah. hahaa!










kedai ni xtau  katne ntah. tp kat deret2 tepi jln. mmg la.... ade ke kedai kt tgh2 jalan? atoiyaii..... (-_-) ~ 
aku suke kedai nih. macem2 cenderahati ade weh. yg atas tu aku tgk bear kecik2. ingat nak buat gantung dlm keta en. kamu. nak ganti kan bear yg ade skang.
jam yg cantek2 pun ade. yg kecik2 buat perhiasan atas meja tu. pastu ade gak bear yg beso2 stok buat pelok tu. ade sarung hp, mekap case, keychain, mcm2 lg lah brg2 yg seumpama tu ade kat cni. aku ingat nnti nak g sini lg a. ade brg yg rase2 nak sambar. heheheee



..: cik aku, en. kamu & en. rokok :..


haa tu.. tali panjang2 tu pong ade. mcm2 corak. lawa2 weh. tp aku xtau ape nama kedai nih. nmpk mcm besh terus masuk jek. hahaa!  


lps tu kami ke panggung terus. tp kena tunggu lg. 
sementara tu, mcm bese a kan. layankan hobi en. kamu 


..: amik gmbr separuh muka. huhuu~ :..



..: poyo2 cket. heh!~ :..






..: gmbr aku sorg2 plak. hehee :..


okies. masa dh time




..: bersama sang tiket :..


hall 6. cite prince of persia. bile lampu hall dh nyala, tunggu ape lg kan.
moh kite




..: peace! mase untuk nonton :..


suke cite ni. suke hero dia [sebenarnye]. hehehee!




daa.... =)







No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)