..: eMaK & aDik :..

ari ahad ari tu agak sibuk dan menyibuk.
sibuk nak g jemputan kawen. sibuk nak balik putra. sibuk nak ngedate. (ehh...? hahaa ;p)

mula2 g jemputan kawen budak opis. sblm ni aku selalu tumpang dia klw balik kg. w'pong ko dah kawen.... lps ni ble tumpang lg kan. kan. kan. heheheee

aku adalah ijau pd hari kejadian


g jemputan ni dgn mem. dia jemput 1 family. tp aku dgn mem jek yg pegi. okies lah kan. ade gak wakil =)

makanan adalah sedap


aku x amik gmbr pengantin. sbb mase sampai ni awal lg. dia blm sanding. aku kena balik awal sbb brg aku belum kemas lg. jd x sempat nak amik gmbr. gmbr pelamin pong x amik. senang kate x masuk pong a umah pengantin. bbual dgn mak dia kat dpn pintu jek. huhuu

bln 6 ni ade baanyaaaakkkk jemputan kawen. minggu lps ni saje (13hb jun) ade brp ntah jemputan. bnyk a. aku suke giler klw ade jemputan kawen bnyk2 nih. kdg2 sampai 1 thp tu aku ngidam nak mkn nasi minyak pengantin. mmg a ble dpt kat kedai kan nasi minyak ni kan. tp feel dia x same mcm mkn kat umah pengantin. betul weh!~ hahaaa (^_^)

balik jemputan tu. kemas2 brg utk balik putra. balik dgn adik aku. kami gerak dlm kul 3 camtu. lps hntr aku g putra dia balik ke uniten.

stop kat seremban. sbb adik aku mengadu lpr. dan kami nak isi minyak keta sekali


manusia adalah ramai kat cni. duduk pong campur2 jek. mcm.... ko ade ramai ahli dlm family. grk skali kan. bile stop mkn kat cni, duduk kena pisah2. mane2 ade kosong duduk jek a. kat meja kami pong ade chinese lady 2 org join duduk skali. family diorang ade 6 org. kat meja ujung. dh penuh kat situ diorang tumpang meja kami. ha camtu a. err..... nape aku xplain eh.....? pdhal dh bese kot keadaan camtu. haha abaikan!~ (-_-")

*gmbr x clear a... phm2 lah ye.. huhuu~

adik aku mkn yong tau fu




aku minum saje. nes tarik. adik aku minum nes ais [kot?]. dia minum air sejuk pong berpoloh2 inikan aku yg minum air pns kan. eh, ke sbb dia mkn yong tau fu yg ade sup pns tu? ntah la cik aku oi..... ko ni dh kenapa mcm makin sengal jek....?! wakakakakaaaa!!

setel mkn minum sume, meneruskan perjalanan kembali ke pangkal jln.....
sampai putra dlm kul 7. kuar dengan encik kamu lps isyak [w'pong janji lps maghrib]. huhuuu~

itu nanti cite. 
gmbr2 mase kuar tu ade pd sang henpon encik kamu.
jadi encik kamu, sila ambil maklum ye ;)


w'pong entri bertajuk emak & adik, tp ade korang nmpk gmbr mereka? ade? ade ke? ke ade? xde kan. kan. aku pong x phm aihh....!~ hahaaa! ;D


*putra = putrajaya


daa..... =)

Comments

  1. ish ishhh. makan banyak la si tunjang tuh!

    ReplyDelete
  2. dia bukan saje mkn bnyk im.
    minum pong banyak juge
    huhuu~

    ReplyDelete

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..