Friday, June 18, 2010

..: maKaN & NoNtoN :..

semalam adalah hari khamis. dan aku adalah berpuasa sunat.
dah berjanji dgn puan kakak ipar encik kamu untuk berbuka secara berduet.
bgtau kat encik kamu, pastu dia sibuk nak ikot. ceit! oh, tp dia x pose yee... huhuu~
puan kakak ipar [kak amy] telah being ignored oleh encik suami.
kerana encik suami sdg demam teruk. demam piala dunia!! heheheee


jadi, semalam bwk diorang mkn kat cni



..: viLLage viEw baNGi :..


penuh cahaya keimanan gmbr ni kan. hahaa
rasenye ade yg tau la kot kedai ni. kat bangi. sederet dgn soho. tp kedai dia ke dalam cket. 
suasana dlm kedai  mcm surem2 cket sbb lampu dia pakai lampu  minyak tanah jek [kot]

masuk2. cari tpt duduk. order.
sementara tunggu mknn sampai, kasi borak dulu laaa....


..: aku x tipu weh. mmg borak lah. haha :.




tgk suasana dlm kedai ni. surem2 kan. kan. 





..: dis is  mine. mihun tomyam & air limau asam. tp tomyam dh licin ;p :..




..: kak amy mkn nasi goreng daging merah & air karet susu :..




..: juga ade kerang bakar :..




encik kamu mkn mihun bandung yg kurenggg.... mungkin sbb mihun kot. tu yg x besh. sbb bese kan mi or kuetiaw bandung. ntah, agaknye lah. tp kuah bandung tu mcm ade tawar cket.


encik kamu x bg gmbr dia kat aku. jd gmbr dia mkn xde. ngelat ehhh..... ;p


lupe nak amik gmbr mknn2 ni. dh hbs mkn baru la teringat nak amik. hahaa!
air kami smpai cepat. sblm masuk waktu maghrib tu kan, aku lupe yg aku pose. dh elok ha straw air tu smpai kat mulut. nsb bek kesedaran timbul. klw x, TERsedut dh air tu. huhuu!~

hbs mkn, takde hala tuju. hilang arah jap.
pastu kata sepakat membawa berkat diangkat, kami g nonton wayang. 
tpt yg paling dekat? mesti la alamanda sajeeee.... huhuu



..: aku dipaksa memandu menjadi pemandu melencong :..


nmpk ke gmbr tu? golap lah. ceh!

smpai alam, terus tuju ke gsc lah. tunggu ape lg. nak cekidaud tiket kul bp ade, dan cite ape nak tgk


..: kak amy, tgk! ade paparich eh bukan, paparazi amik gmbr kita curi2! dr blkg plak tuh. haiyaaa.... :..



..: haaa.... kan cantek tuh amik gmbo cenggini. hehee :..




..: err..... ntah..! :..




..: hall 4. cite kapoww. kul 10. 3 org. siap bungkus!~ huhuu  :..




kami nonton cite kapoww [Kesatuan Antarabangsa Peringkat Olimpik Wira-wira]
heronye zizang raja lawak tu. heroin lisa surihani. 
encik kamu yg cbuk nk tgk. cite ni lawak.
okies la... ble lyn lawak dia. gelak beso gak a.


sementara tunggu wyg stat, kami g minum dulu dan mkn dizet. yo lah sgt dizet...! pd hal mmg terasa mcm nak mkn wafel. hahaa kantoi!~


..: kami mkn wafel. choc a nut :..




mase ni kak amy g toilet. 
sementara tunggu kak amy plak.......


..: mcm bese.... ;p :..




..: muka aku beso umah. dan idung kami adalah jawa. hahaa :..




..: puan kakak ipar a.k.a kak amy :..




aku nak amik gmbr sorg. nmpk tgn tu? haaa.... tu tgn en. kamu dlm cubaan menepis aku nak amik gmbr. sibok jekkk...! 




okies berjaya! =)


lg 5 minit wyg stat, kami grk balik ke gsc. g toilet segala bagai. pastu naik ke hall. masuk dlm. duduk diam2. layan cite. hbs dlm kul 12 lbh. terus balik sbb mase untuk kak amy beraduuuu.... hehehee ;)




..: (^_^) :..


kak amy, lps ni kita kuar lg ek. ladies only.... guys are not allowed! wahahaaa ;D




daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)