Friday, June 25, 2010

..: kEciciRaN :..

ari tu ade entri psl aku jadi urusetia persidangan kat cyberjaya kan. 
pd hari kejadian tu, aku dan ain z pakai baju olen kaler. ex-bos aku pong pakai baju olen gak ari tu. 
tp lupa nak amik gmbo sesame bile dh sibuk2 tu kan.
jd ini jek lah yg sempat ponggg..... tu lah yg keciciran tu ha.
huhuuu~ 

..: tri olenjes :..

yg paling kiri tu ex-bos aku. name dia intan fara hani. dia ni dh kawen and ade sorg baby gurl yg sgt cheeky muka nye bile senyum. mmg senyum stok2 senyum nakal punye a...w'pong dh ade baby, bdn dia mentenens jek tauuu.... rampinggg....! huhuu (^_^)
sblm ni dia bos aku. tp skang dia dh masuk unit lain dan aku xde bos sementara tunggu pengganti dia sampai. dia ni besh la gak. masuk air gak kdg2. kehkehkeh~
yg tgh tu takkan a x kenal kan. dh b'deret gak gmbo dia dlm belok aku ni ha... heh!~ ;p 
tp dlm gmbo ni nmpk olen aku mcm len cket a dr diorang ek.  klw tgk di alam nyata nmpk lbh kurang jek. ni mesti salah en. kamera ni..... hahaaa!


okies tu jek. ari ini mau pulang ke kampong halaman bersama encik kamu.
sape2 yg balik kg gak tu, taking care okies. hepi weekend!!

daa.... =)

2 comments:

  1. wahhh comel2 belaka pakai orange! selamat pulang kekampung halaman. have a safe trip ya.

    http://twinkywinykstars.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tenkiu drama mama ;)
    hero kecik mama tu pong comel jugeee... (^_^)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)