Thursday, June 10, 2010

..: kecOh keeee?? :..

filem kecoh betul.
ringkas saje.
sinopsis ble baca sendiri kat lmn web gsc atau paper.

pd pndgn aku, filem kecoh betul ni.....
emmmm..... okies la.
mula2 mmg kecoh a. kecoh sbb kita gelak
gelak tgk pelakon2 dia dlm cite tu
mmg besh gelak2. sakit porut den ni ha dok gelak jek
mata pong segar. xde rase mengantuk.
en. kamu x pyh ckp a. dh mmg dia nak tgk cite ni kan. mesti la dia lyn ;)


tp bile dh nak hbs separuh masa kedua tu aku dh mcm rase bosan2 cket
x phm cket. rase mcm ntah ape2 pong ade gak
pastu dh menguap2 cket. bersin2 cket.
pastu....zzzzzZZZZZzzzzzz...... 
aku TERtido wehhh.....! hahahahahaaaa!!! ;D
tau2 bile sedar, cite dh nak hbs dh. haha songal botul...! 
nsb le en. kamu oi..... dpt cik aku ni ha
hehehee ;p 
tp klw cite tu besh, mesti aku x tido punyeee
ni sbb mcm dh buhsan kan. terlelap a. TER tu membawa maksud x sengaja kan. kan. kan.
heheheheee ;p

xpe2. lps ni nak g tgk cite ni plak


nak tgk sbb:
1) budak negro tu anak will smith
2) negro blaja karate
3) mase kecik2 dulu lyn cite karate kid yg 3 beradik tu. tp tu omputih. bkn negro
4) suke tgk rmbut jaden smith ni. mcm gerek jerr... hehehee


uiiiiiii...... x sbr mak nokk.....! heheheee (^_^)

siap bg senarai sbb nak tgk... ape kesss.....?? hahahaa ;p


daaaaa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)