..: memuLakaN LaNgkAh :..

ahad lepas kuar lg. kuar awal cket. ade tujuan tp x brp tuju. bole laaa.... huhuu~

sblm menuju ke tpt yg dituju kena a memenuhi tuntutan perot. makan a weh!~ kat area kelana jaya sajeeee.....

..: behind da 'seen' :..

incik! incik! tgk apa incik? ;D
gmbr aku ade gak kat cni. kat dpn kelana jaya mall. tp mane ntah....
mula2 ingat nak  mkn kat cni. tp kedai tutup plak. yg bukak old town dgn paparich saje. so xjd. g mkn kat tpt lain. 




xtau ape name kedai. dia gantung jersi2, tuala, poster dgn frame gmbo team2 bola sepak yg main utk piala dunia tu.
aku rase en. kamu nak amik gmbo suasana demam piala dunia dlm kedai ni kot. tp ade plak model banglo [aku lee...] kat situ. hahahaa




haaa.... ni kompem a dia nak amik gmbo aku kan. heh..heh.. ;p


..: omak kau! bosarnyo muko! hahaa :..


mase ni dia mcm pelik. nape gmbr ni camni. rupe2 nye dia g zoom kan. mmg a nmpk muka beso umah dgn idong jawa tu kan. tp aku langsung x nmpk okayyyy..... tudung dgn baju pong sipi2 jek. haiyaaa.....
kasi ejas itu zoom.
errrrr...... tp dh ejas pong.....emmmm....



tataplah muka haku nmpk cket jek kannnn...... emmm.... aku rase skrin hp dia yg kecik sgt kottt..... hahahaaa ;p
aku makan nasi goreng ikan masin dan minum air limau asam boi. 
en. kamu plak makan nasi goreng kampong dgn all time paberet dia lah, neskepi ais. huhuu

bila dh konyang baru lah ble g tpt yg nak dituju. klw ikotkan, bnyk ooo nak pegi. tp mase mencemburui kami. hehehee... jd pegi mane yg sempat jek lah



..: mcm cantek plak tgk gmbo ni. hehee :..


..: mesti ade a kan ;p :..


..: ade jugeeeee.... heheee :..


..: cIk akU :..


haaa.... blkg tu bangunan pertama kompleks. tp bkn2. bkn itu yg dituju. kami nak ke sogo. ade sale sampai 11 julai. hohooo...! kasi serbey dulu brggg.... ;)


..: en. kamera :..


haaa.... dh lps pusing kat dlm sogo tu. tgk2 congak2, kami masuk la gak ke pertama kompleks. en. kamu mcm berminat dgn benda ni. sila abaikan harga tu. kami x dpt harga tu ponggg.... huhuu~


dh penat jln drpd ptg. mlm tu kami g mkn plak. 




x nmpk aku pong kan. beso sgt cahaya keimanan tuh. hahaa... 
mkn kat rasta ttdi. 




 ..: makanan: mihun goreng dan mashrum sup :..






..: dabeL peAce! :..


skang ni pam minyak ade uniform baru. baju kotak2. heheheee ;p
okies dah. perot dh isi. minyak keta dh isi. tibe mase nak isi mate plak. balik tidooOOoo..... penat sudaaa...!~ huhuu




daa..... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..