Monday, June 14, 2010

..: maLaM seRiBu warNa :..

salam sejahtera =)
aku kalo dh balik kg ni..... bz cket. almaklumleee.... jd PA x bertauliah kat akak aku sorg nih. huhuu~
tpt keje dia nak buat dinner tahunan. bertemakan "malam seribu warna".
jd ari sabtu lps adalah sesi meneman beliau berjalan2 mencari baju. kak jun pong join skali. 
banyaaaakkk yg cantek2. rambang gak mata tengok. huhuuu..... 
haaaa.... pilih kak pilih.... 




..: sampai pejam2 mata mummy monster. huhuu :..



ni dh kedai yg keberapa ntah. 3 kot. baru ingat nak amik gmbr. heheee 
pastu kuar kedai ni. g masuk kedai yg lain plak



 
..: tuan kedai yg frenly dan baik ati :..


sbb dia layankan jek la kakak aku yg 2 org  ni. dok pilih2, tgk2, dan try2 baju.
tp idok le dibelinye ponggg..... huu...huu.... 


..: baju kat kedai ni cantek2 (^_^) :..


..: haaa.... pilih kak! pilih2!~ :..


..: en. kamu, baju ini cantek kan? kaler peberet kan. kan. hehee ;p :..

tp baju pink ini mmg cantek ooo... cik baju itam di sebelah tu juge tak kalah. lawa lah!~
hasilnyeeeeee.....??? nan adoooo..... (-__-")
mereka membeli kain pasang saje.. maknanye.... mereka akan kuar lg minggu ini untuk meneruskan misi..... 


daaa...... =) 

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)