Thursday, June 10, 2010

..: mEmaNg aKaN!~ heheheee (^_^) :..

jwpn kepada soalan "akankah" semalam ituuu....
heheeee...! klw dh hepi semacem tu.... takkan a x kuar kan
mesti lah kuar. akan tatapi sebelum itu........ haaaaa!! kasi baca duluuuu.... huhuu



semalam janji dgn en. kamu utk kuar lps maghrib
cuaca adalah tidak panas dan tidak kering
bermakna hujan adalah turun. dr maghrib tu smpai mlm
ondaway dr umah, aku dh msg en. kamu bgtau yg aku dh grk
tp member sonyap yoo...   mengesyaki sesuatu di situ.... emmm..... 
[syak dia tido]
tp xpe lah. mandi kot. later2 kang dia bls le msg ai
dr umah aku nak ke umah dia kena melalui 2 tol
tempoh masa perjalanan dlm stgh jam a lbh kurang
dh lps 2nd tol, aku msg lg. sonyap gak laie....
emmmmm......???
elok jek aku sampai dpn umah dia, tpn lg bnyk kali x angkat gak. jap lg ramalanku benar belaka..... member tu tido plak kan.....!
waaahhhhhhh.... apakahhhhh .....???!
nsb baik tepon kali ke 15 (katanye) dia sedar. tu pon sbb vibrator hp tu kena kat kpale dia
kalo x......???? aku yg tido kat dpn umah tu ha
huhuuuu.....~ ;p
pastu bile dh sedar tu. mintak 5 minit (15 minit sbnrnye) nak siap2 mekap2 segala bagai
kuar2 umah dok sengeh2... ingat jambu la tu
hahaaa ;p
pastu bincang mlm jap dlm keta. nk g mane dulu. mkn dulu ke wyg dulu ke
dua2 sepakat membawa berkat, g mkn dulu. pastu baru g usha tiket wyg ade kul bp
lalu kami ke murni ape ntah name kedai tu
dkt2 dgn kwsn umah dia jek
sampai kedai, duduk dan order
sementara tunggu order sampai mcm bese a kan

bergambar la kan ape lg
heheheee....

ini en. kamu punye 
dia adalah sgt suka mkn spageti (ejaan ikut suke aku. hahaa!)


dan dis is mine

..: grilled chicken chop :..

mula2 nak amik mee goreng mamak
tp en. kamu kate klw nak mkn mee grg mamak kat kedai bese ble mkn
kat mamak pun ble dpt. betul gak ek
lalu tukar kpd menu di atas. dh mkn br teringat nak amik gmbr. huhuu~

kemudian diteruskan dgn menonton wayang gmbr
jadi kami ke the curve

bese la kan
maleh den nak koba
huhuu



en. kamu memilih untuk menonton kecoh betul jam 12.05 malam. 
aku ikutkan jek. sbb next week dh booking en. kamu untuk nonton cite yg kat pamplet blkg tiket tu plak. heheheee (^_^)

sementara tunggu wayang stat

ok la lagi kan. senyum2.....

pastu......

ehhh..... nak jugakkk.....
bg la kan

..: prince of perasan.. huhuuuu ;p :..





agak2 mcm dh lame tunggu


emmmm......
akhirnye nyala la lampu hall 9... panggung kami nak nonton cite tu. dh kul 12.15 tau mase tu..
pastu ape lg. masuk dlm hall lah. duduk dan nonton.
cite ni hero dia nabil dan heroin diana danielle
tp aku x rase mcm ade hero dgn heroin pongggg....
hahahaaa! ;D


seperkara ttg en. kamu ni.......
klw aku punye hobi adalah diambil gmbr oleh kamera kan
en. kamu juga ade hobi dia. ataupun kegemaran lah
lebih krg same dgn aku cuma ade lain cket
dia suke amik gmbr. tp.........


nmpk muka separuh atau x nmpk langsung

pastu edit2.. huhuu~
olohh... garangnye tatu kat tgn tu bang oi ;p
dan lg hobi dia, klw g mane2 mall adalah


kutip segala pamplet2 yg ade display kat kaunter2 pertanyaan atau main entrance besenye
atau mane2 lah. tp dia akan amik pamplet tu selagi ade
pastuuuuuu...... aku lah tukang simpan.... hahaaa ;p

agak panjang entri ini
heheheee...

daaaa..... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)