Sunday, June 13, 2010

..: kAmi adaLah oReN :..

Assalammualaikum...... dan salam sejahtera...
permulaan adalah mcm agak sekema
heheheee


entry ni patotnye ari jumaat ari tu
tp X PATOT lah baru kuar ari nih
tiada kesempatanlah... huhuu~


okies dh. cite jek a
banyak taip plakk...! hahaa

jumaat ari tu pg2 kul 7.40 sudah berada di cyberjaya
sbb ade persidangan untuk wakil bhgian sumber manusia dr seluruh kementerian/psuk
1 malaysia. sbg urusetia yg x kurus, aku pegi lah ke sana di awal pg
bersama ain zulaikha

lupe nak amik gmbr bilik persidangan. huhuu~
sebelum masuk bersidang, wakil2 tu yg terdiri drpd dato' datin tuan puan
kena daftar dulu kat meja pendaftaran
dan aku adalah yg menjaga meja itu


..: selepas setel mendaftar. harus lah brgmbr kan. ape lg. hehee :..






dh setel kat meja ni
beralih plak kat sofa






lagi sekali




kali ni dgn fikri plak
budak ni frekuensi dia senada jek....
marah ke tidak ke ape ke intonasi dia setara jekkk....
hahahahaaa! ;p






errr......... ni nak amik gmbr ape sbnr nye ni fik?
muko sendiri yooo.....? huhuuu

xpe2.... gmbr lg. kodak bnyk lg
hahahaaa!! ;p





..: mengambil gmbr budak poyos. hahaa :..

ahh! amik gmbr aku sorang plak!~


 ..: uiiiii...... kesopanan dan kesusilaan.. nsb bek muat duduk kat sofa ni. hahaha :..



 ..: nak jugak budak ni... :..



ni gmbr2 sblm g bekpes
sbb dtg pg kan. mesti a x smpt nak bekpes kan
jd dh selesai sesi brgmbr tu, kami ke cafe utk mkn pagi
sblm tu, terjumpe dgn mesin fotosetet yg mcm canggih jek
siap ade mcm skrin komputer tu uuu.....


haaa...... tgk tu...! canggih kan...
kat opis xde ni benda2 cenggini
tgk lah betapa terujanya budak sorg ni ha

..: olohhh..... olohhh..... ain sese terkojot yeee... :..



okies. mkn timeeee.....!!

 
..: my bekpes. western set. same dgn ain :..

lps makan smbung balik sesi
kali ni kita buat outdoor plak
hehehee



..: eceh.... ceh.. :..

dh habis sesi outdoor, kena kembali ke dewan bersidang
sbb org2 beso tu nak mkn plak
so kena la sekali lg entertain diorang tu utk mkn
lps makan, kena balik opis....
maknanyeee......? abis sudaaaa......
heheheee... lega~ =) 


..: gmbr last sblm balik :..


gmbr last adalah blur sbb hp adalah murah
huhuuu~ 



..: en. kamu, saya suka sofa ini. hehee (^_^) :..


daa...... =)

4 comments:

  1. permintaan yg last tu xleh blah!
    =p

    ReplyDelete
  2. ain z, tu bukan permintaan aa...
    bgtau jek suke kat sofa tu
    hehehehee ;p

    ReplyDelete
  3. eleh..udang akak banglow punyer..
    ain nmpk la kat celah2 batu tu..
    ahaks!
    best an bidalan ain..
    ahaks!!

    ReplyDelete
  4. akak x mkn udang a ain
    mls nak kopek
    hahaa ;D

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)