Tuesday, August 3, 2010

..: aNgka 3 :..

weekend lps, umah mak nora meriah uuuuu......! sume pong balik [kecuali uri]. sempena aniverseri mak nora dgn pakcik akhiyar, juge sempena besday adik yg gumok ituuuu.... dua dua pong 30 julai


 ..: bos & mem 33 tahun dulu :..



..: besday boy yg turut diraikan :..


menu adalah rojak. [rekues oleh kak n. huhuu~]

kami mkn secara berjemaah pd mlm hari. disertai acara memotong kek. anak beranak jek pong dh mcm kenduri dh ha... penuh umah. huhuu~

 ..: tiramisu :..

..: ololo.... girangnye mak nora... hehee ;p :..

okies, amik gmbo elok cket.....

..: (^_^) :..

tdk dilupakan

..: si bongsu yang besaAARrrr punyeeee...! ;p :..

kami duduk makan bersila atas lantai jek. lagi la feelin kenduri. hohooo~

..: amoi kecik yg nak buat peace [tp jd ape tu....? hehee]. owh, dia pong sambut besday dlm bulan julai gak :..

sambil sambil makan tu aku pakse pasangan ini

..: aku 'pakaikan' mak nora tudung. ampun mak... buruk cket. hehee.. mak nora ni malu malu pulok...! ;p :..

..: kita bg tudung kaler biru plak ehh.... same dgn baju ;) nape abah suap mak sambil tido ni. ish :..

diorang ni sogan sogan plak. lagi lagi mak nora tu ha. ape nak malu ntah. kehkehkehh~
lps mkn tu, dh siap siap kemas sume, kak n sambung buat coklat.

..: dikacau dibantu oleh anak anak sedaranye :..

..: dan budak ini yg masih nak buat peace! heh... heh... ;) :..

angka 3 itu untuk mak nora dan pakcik akhiyar:
- sempena ulangtahun perkahwinan mereka yg ke 33
- tiga tiga anak pompuan dia ade
- akim pong sambut besday 30 julai
- cucu yg ke 3 tu pong sambut besday [20 julai]

~*seLaMat hAri uLangtaHuN peRkahwiNan yg ke 33 uNtuk mAk & aBah. seMoga kekaL sehiNgga kE aKhiR haYat! Amin....~ (^_^) *~

daa... =)

2 comments:

  1. Kalini nak comment senyum je boleh tak? Boleh kan? Kan? Hehehehehe

    =))

    ReplyDelete
  2. boleh jeeeeee.... =)

    tapi nape nak senyum je eh?
    *dah jwb pastu mcm kompius. hahaaa (*_*)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)