Friday, August 6, 2010

..: peRiuK naSib :..

org kita kat mesia ni meriah dgn makanan kan. smpai kan nak sambut pose pong ade buat makan makan dulu. sempena ape tuh? nak makan dulu puas puas sblm pose eh. bkn sblm sblm tu dh mmg makan bnyk ke. x cukup cukup lg ke??? habeslah meroyan sudaa.... ;D

di opis aku juge tidak ketinggalan weh benda benda gini. jdnye.... 2hb ari tu, ari isnin, unit aku buat le gak periuk nasib [pot luck] ni. 

ape lah masalahnye diorang ni kan. taktau ke aku ni klw ari isnin roh malas tu meresap masuk dlm bdn. smpai ari khamis. jumaat jek rajin cket. cket jek la.... ade ke nak suruh masak masak bwk makanan segala bagai. x patot betollll.....! hahaaa ;p

tp xpe la kan. nak buat camne..... kepentingan perkhidmatan melebihi kepentingan peribadi. heh?!~ tetiba plak. songal! ;p

makanyeeeee...... dengan satu rasa yang sungguh gigih, aku menggagahkan diri untuk bangun awal pd hari tersebut. [giler ayat buku teks. skema sungguh]. 

tidak percayaaaaa......???? 


okies mari kita lihat ;)


 ..: menu yg pertama. ayam blackpepper. letak gak kentang & karet :..

..: ditokok tambah dgn ayam goreng :..

mula mula tu aku ingat nak bwk ayam black pepper tu jek. tp mcm cket la plak. roh rajin ble plak meresap masuk lebeh lebeh, tu yg aku goreng ayam ni gak. huhuu~

tapiiiiiiii......... ape yg pentinggggg??? kejeeeesamee..... cara aku masak tu. mmg gigih la pd aku. sungguh gigih. heheheheee

..: tgk! tgk! gigih x? gigih x? hahahaa ;p aku rase aku x pnh lagi buat camni [kot]. ni pes taim ni. terer aku rase. hehee ;D klw mak mak kita mesti rase takde ape pong kan. celah gigi jek masak banyak banyak kuali camni skaliharung. huhuuu~ nsb baik ade 2 dapur jek. klw ade 3 4 5??? hahahaa bajet terer sgt kan!~ ;p :..

aku x amik gambo bile dh siap tapau tu. mase makan pong aku x amik gak. tp gmbo banyak kat ain z. tunggu le dia hapdet kang. makanan pong bnyk weh. tp perut ade 1 jek. lupe nak bwk spare. w'pong perut ade 1, tp mkn tataplah banyaaakkkk....!~ hahahaaaaa! ;D [xpe, lps ni bln pose ble a kuruih cket. hahaa]

lps mkn tu haruslah kena basuh bekas bekas tu sume kan. kira satu senaman gak tuh. heheheee ;p

kat tpt kamu orang pong mesti ade gak kan buat pot luck nih. dh mcm rutin plak. mesti nak buat makan makan. haihh..... 

selamat berpose! lagi 5 ari jek. heheheee

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)