Thursday, August 12, 2010

..: boSaN bOsaN tePek gAmbO mAk ;) :..

pada waktu pagi, berada di pejabat, sedang melaksanakan tugas mengikut arahan, terasa diri ini agak bosan. dan kepala hotak juge agak tepu [habeslaaa... mula mula ayat buku teks. pahtu kuar kepala hotak teros. hahaa ;p]. lalu, apabila diri mengalami masalah itu, ape yang patot dilakukan.....? huhuuu~ (-_-")

mari tgk gambo mak nora mase muda mudi belia pertiwi. hehehee ;) [giler tetiba nak tayang gambo. hahaa]

..: phewit! phewit! (^_^) :..

uiiiii...... mak kiteeeeeee!!! =) 
very da lengloi maaa..... heheheeee.. dia mmg ade darah campuran cina cket. skang ni pong klw org tgk dia [tak sume], akan tanye dia tu cina ke. pdhal dia melayu. tp arwah bpk dia yg cina [arwah atok aku la kan]. mungkin sbb tu gak la kot kak n punye mate tu sepet. sampai ade org gelar dia anak cina sesat. hahahaa ;D dan skang ni, anak sedara aku yg bongsu tu nmpk mcm cina cket. aku panggil dia amoi gumok. sbb dia mmg berisi cket drpd kakak kakak dia. 

ehhhh...... jaaappp! aku nak cite psl mak nora kan..... hadoilaaa..... terpesong sudaaa.... huhuu~ ;p

mase gambo ni mak nora kate dia dlm belasan tahun. mungkin 18 kot. sblm dia kawen dgn abah. skang ni yg masih same..... emmm..... kulit putih tu kot. dgn mulut dia yg sangaaaaaatttt meriahhhh.....! [hahaaa busuk giler kutuk mak sendiri ;p] tp betul weh. dia mmg meriah. dh la suara dia nyaring. tak caye tanye ain z dgn si imm tu  ha. redho jek lah yo.... heheheee ;) adik badik aku pong mewarisi 'kemeriahan mulut dan suara' dia tu. adik badik 5 org jek pong dh mcm ape dh. klw ramai ramai lg aaaa.... kehkeh...~


gambo ni aku amik dari pesbuk si akim. sbb dh xde modal nak hapdet. hahahaa ;D gambo pakcik akhiyar pong ade. tp x jelas sgt. haaaa...... gambo anak mak nora yg nombo 3 tu pong ade gak. nanti nak tepek gak. dan nak cite gak cket. nak jugak..... kan. heheee ;p


*masih tepu lagi. nak ngulo g tpt ain jap. 


daa... =)

2 comments:

  1. Tengah menaikan Bendera Hijau..(Kasi green ligth pada mak nora untuk bersuara..Sebab, xtau nak selit kat mane biler beliau buka mulut..*peace!)

    ReplyDelete
  2. tau xpe. mmg xble nak mencelah ha.
    *ampun mak... ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)