Thursday, August 12, 2010

..: caNteK!~ :..

slalo dikaitkan cantek tu dgn org kan.. kali ni bukan.... bukan..... heheheee


 ..: nombo yg cantekkk..... ;) :..

sudah cecah 1,234 ooooo....... tak sangka aiii..... [sungguh jakun. almaklumleee..... budak baru blaja kan... hehehee]
ukt org lain mmg xde ape. tp pd aku mcm besh jek. mase mula mula buat blog ni dulu, aku pong taktau ade ke org nak bukak dan bace [selain dr org yg aku mmg kenal]. tp bile dh sampai angka ni, Alhamdulillah...... time kasih sbb sudi bace blog aku =)
aku buat blog pong suke suke jek. takde niat ape pong. mungkin kat sini lbh senang nak cite, nak share ape ape. nak tepek gambo pong senang sbb takde sape nak limitkan, takde sape nak halang, takde la orgygtaknaktgkgambokotapisibuknakgaktgkpahtusakitatikekanpahtunakmarahmarahplak. nak luahkan perasaan pong senang gak. kehkeh~ ;p klw kat pesbuk tu ble tepek gambo dgn caption cket cket jek. kat sini berjela mane nak cite pong ikut le suke kannnn...... klw dpt lg nmbo yg cantek nnti haruslah tepek kat sini lg. huhuu~




*semoga makin bertambah lg pembelok kiri kanan itu. time kasih (^_^)

daa.... =)

2 comments:

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)