Friday, August 20, 2010

..: setaHuN & tAk iNgat. hahahaa ;p :..

haaaaaa....... bile keje dh selesai..... baru la ble ngadap belok plak. hehehee =)

ari tu aku tepek gambo mak nora mase muda mudi belia pertiwi kan..... kali ni kita bg peluang anak ketiga dia nih plak tepek gambo mase kecik kecik lg haaa..... [over disitu. heh!~] 

takpe takpe...... kita bg tgk dulu. untok tahtahpan umom....




..: haaaaa..... ni mase aku setaun. kat blkg tu, klw korang nmpk yg mcm tgh menari zapin tu, adalah mak nora. aku kecik kecik dulu mcm lelaki. sbb mak nora kate, ramai org ckp anak dia yg nombo 3 ni lelaki. jap lg yg kuar pompuannnn.... jadi, mainan pong bnyk le yg bdk lelaki punye.... main kuda lg mase ni ha ;D :..


ade gmbo aku mase umo 5 taun. tp mane ntah. tak dapek la nak masuk kan kat sini... huhuuu~
tp takpe. kita teruskan kepada gambo mase aku dh skola menengah. mase ni agak kejantanan cket. jantan keeeee......???? hahahahahaaa!! ;p


..: ble agak kan aku yg sebelah mane.... takkan la yg tgh berdiri bace paper tu kan... hehee ;p mase ni aku training bola jaring. mase skola dulu mmg banyak a main game camni. bola baling pong aku masuk gak. kwn aku yg sebelah tu mmg mcm amoi cket. sbb bpk dia cina. dan dia lbh atlit lg drpd aku. acara padang pong dia terer. aku stakat lari ganti ganti dgn lari 100 meter tu ble lg a.... tp 400 meter ke.... tak dapek la den nak nolong haaa.... :..


mase ni aku tak ingat umo bp. form 1 kot. ke form 2 eh. skola convent. mmg ade tomboi cket. aku pakai tudung yg betul betul pakai [maksudnye kuar g kedai ke kuar mlm ke dekat dekat jek pong aku pakai] mase form 3 dh akhir akhir thn tu. pahtu form 4 aku masuk skola teknik, mmg pakai tudung a. mase kat convent ni, aku pakai pinafor gak kdg kdg. huhuuu~ 

lps ni nak hapdet psl buka pose plak. huhuu~

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)