Thursday, August 26, 2010

..: tAk DaPat.... :..

..: gambar adalah di suatu masa dahulu. mase ni idot masih bujang lg. hehee ;) :..


aku ade banyak benda nak cite nih. gambo pong dh amik siap siap dh. roh rajin-nak-hapdet pong dh meresap masuk dh. tapi kannnnn..... tapi tapi tapiiiiii tak dapat nak transfer gambo gambo tu sumeeee...... sbb masalah memori kad tu lah. skang ni kad reader aku pong dh poblem gak. bile cucuk kat cpu tu dh tak detect dh. haiyaaaa...... ni sume sbb henpong yg murah dan kualiti gambo yg tak cantek tu lah! [bedosa koooo.... tetiba salahkan henpong. hahahaaa! ;p]

emmmm....... aku pulang ke kampong halaman ujung minggu ni. cuti sampai selasa wehhhh..... hahahaaaa!! (^_^)

tgk le klw sempat kang aku hapdet le ye.... tp agak dah bau bau basi le citenye ha. dh tuuuu.... nak wat camnooooo..... huhuu~ 

oh ye.... klw roh rajin masih ade dlm bdn gak la ehhh..... kot kot le dia dh transit ke tpt len plak.... tak dapek lah den nak nolong haa... ;p




..: redha jek lah tak dpt nak transfer gambo. aku selit gambo gambo yg tak brp nak baru ni jek lah ha. huhuu :..


jadi...... nantikan lah kesudahan masalah aku ni ye..... yg mmg tak berkesudahan pongggg..... huhuu~ (-_-")




i'm signing off.....


..: peAce! :..




*pemalash lipash kaki kebash naik bash nak edit gambo. terus tepek jek lah. heh!~ 




daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)