Wednesday, August 18, 2010

..: beRpiNo piNo maTo deN! haDoiLaaa......~ (-__-") :..

selamat ari rabu. saya adalah dlm mode bizi [tetapi malash]. okies, switch on mode bz skang. ~*switch*~ huhuuu~ 

cito baru dh ado. gambo pong dh ado. maso yo nan ado. hadoilaaa....

aku skang tgh hapdet benda nih. tp aku dh pening. mate dh bepino pino dh. cuba korang tgk. klw korang lah tatap benda ni jek...... ble thn ke?

 ..: ble nampak x? huhuu :..

tgk! tgk! pening tak? haaaa..... pening tak? drpd pagi aku dok ngadap benda nih. nak kena hapdet status terkini kat dlm kolem kolem yg ade tu ha. dh la kecik kecik kan. banyak plak tu kolem ha. tambah lagi tgh pose kan. sampai naik lapo perut. hahahaaa ;p tak baek salahkan bulan yg mulia ini. *ustazah mode* ehemm....

jadi mase agak tiada skang ni nak hapdet belok. nanti bile mase dh ade, aku hapdet lah ye. huhuuu~

*kate takde mase kan. tp sempat plak nak kaler kaler benda ni kan. nampak no ngulo yo tuh. sompek laie... heh!~ 
eh, tp tak kantoi kan. kan. kan. takde kan. kan. heheheee ;p

daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)