Tuesday, August 31, 2010

..: siKit siKit jEk :..

ehem..... ehem..... nak kate terer tu idok leee..... ble le cket cket... untuk pakai sendiri jek... heheheee....

ape kebendenye tuu..... haaaa...... aku ade le jaitkan manik dgn tambah tambah cket aksesori kat baju si ain z tu haa... baju dia plain jek. nak bg cantek dan jimat kos kan, tambah la sendiri. klw tempah sekali dgn baju taktau le brp hengget plak kena kan. huhuu~

tapiiiiii....... mane ble tunjuk habeh kan... tak seperais le nanti. klw nak tau camne aku buat 'pojek' kat baju dia tu, kena tunggu la dia pakai nnti. hehehee

 ..: heheheeee..... bg tgk sipi sipi jek. poyos kan... ;p :..

InsyaALLAH baju tu aku bagi kat ain besok kat opis. taktau la ape pandangan dia kan. harap dia suke lah. amin...~ ;)

daa.... =)

2 comments:

  1. ewah ewah.. ni bole tempah nih! hahaha

    ReplyDelete
  2. hamboi...hamboi...
    tempah lah
    meh meh. hehehee ;)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)