..: bUka di uMah aLoNG :..

okies. cite seminggu lepas punye. ari sabtu. dh basi dh tp takde mase nak hapdet. jadi cite le sabtu minggu ni. huhuu~

mase ni g buka kat umah along encik kamu. sume adik badik dia pong ade kecuali yg pompuan sorang tu. kami mcm bese, yg terawal sampai. mcm thn lps gak. hehehee ;)

..: okies. dua gambo pertama takde kena mengena. tp tepek gak. hehee ;p :..

..: ni mase ondaway :..

..: sampai sampai jek encik kamu terus tuju ini budak. ni anak sedara dia yg pertama. lelaki. asyraf name dia [aku tak hengat name penuh dan taktau ejaan camne. hehee ;p] mase ni along kate dia br lps naik umah drpd bwk si acap ni main kat luar :..

..: tak lame pahtu angah, kak amy dgn z sampai :..

..: kami di dapur. yg kiri tu lah chef of the day, kak azlina ;) :..

..: peace! owh, mereka yg di blkg tu sdg meng'oter' ikan goreng kak azlina yg lekat di kuali. hehehee :..

..: bhgian aku dh setel, jadi pemerhati saje. heh!~ ;p :..

..: angah tunjuk skill oter ikan goreng lekat ;) :..


dh setel kat dapo tuh, kami duduk duduk saje layankan si kecik


..: acap bersama pak ngah :..


..: mase ni dh nak buka. along tgh senduk nasi. oh ye, menu adalah nasi putih dan lauk pauk. ade ikan goreng, sayur kailan, lagi aku tak hengat dh. ampunnn..... hehehee [tu lah, sape soh lmbt no hapdetnyeeee..... huhuu~] ade murtabak encik kamu beli. dan air oren yg syedap. gambo tak amik sbb ape ntah. hahahaa ;p :..


lps makan takde buat ape sgt pong. cuma duduk lepak borak borak

..: ni lah z. sungguh susah nak amik gmbo dia nih. mengelak mcm selebriti. asal dpt amik gmbo jek mesti dia nak delete. kecuali yg dia taktau. aku dpt amik satu gambo dia. mmg lawak lah. sampai merayu rayu soh aku padam. tak dapek lah kannn..... hahahahaaa! nnti aku tepek yeee.... hehehee :..

..: ini kumpulan org-pakai-henpong-mahal-mahal. heheee ;p mereka bercakap ttg henpong masing masing. mahal mahal wooooo....... [pada aku la kan]. along pakai vivas. kak azlina pakai xperia. angah pakai sony gak. huishhh..... :..

..: tgk budak kecik nih. mmg ralit tgk keletah dia. ade jek... mase nih ntah ape dia ngadu kat bpk dia ha. sungguh sungguh sampai muncung mulut :..

dlm kul 10 lbh camtu [kot] kami sume lincah. aku dgn encik kamu ingat nak ke downtown cheras [klw x silap]. tp penuh giler okehhh...... tak sanggop mak...! so tak jadi. tp aku tak hengat dh kami ke mana lps tuh. hahahahaaa giler pelupa sudaa.... ;p

daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..