Friday, August 6, 2010

..: mEmbeLi memBeLah :..

ari selasa, lps keje aku ke alamanda dgn ain. nak beli brg cket utk umah baru [untuk aku umah baru le kan. w'pong sblm ni dh ade org duduk kat kuates tu. hehee]


 ..: x banyak pong. cket jek. aku nak beli rak plastik tu sbb kat care4 alamanda tgh buat sale skang ni. murah jek. haruslah gerab kan. sape sape yg duk kat putra ni, g lah care4 alamanda tuh. brg banyak yg tgh murah murah skang ni :..






mcm bese la klw bwk budak sorang ni kan.....



..: alahai..... dh macam budak ilang mak ha... hehehee ;D :..


mase ni tgh beratur nak bayo. lps habes kat cni, aku teman dia g parkson plak. nak belikan adiah utk besday 'B' dia. pahtu kami g mkn kat rasa. 




..: ain mkn nasi lemak dan aku makan bakso saje :..


sbnrnye aku nak mkn wafer. mmg klw g rasa ni aku sawan cket dgn wafer dia. tp ntah camne dlm pd teman ain jalan jalan tgk makanan tu, aku g beli bakso ni plak. dh habes mkn bakso, ain pong dh habes nasi dia, dua dua pong kenyang sudaa..... makanye x jadi le wafer..... pospon ke lain episod lah. huhuu~


daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)