Saturday, August 7, 2010

..: maRi! maRi! cokoLatsSSSssss!!! :..

bersempena dgn coklat kak n ari tu kan


mempersembahkannnnnn.........



*







*
**









**
***








tadaaaaaaa.....!!! 
******











eceh..... ceh.......











***************************************
..: phewit! phewit! (^_^) :..


yg kat bawah ni, 20 biji = 15 hengget
macem macem kaler, bentuk, dan isi dalam 

..: daun, kipas, bunga, petak :..

..: ros, kipas, daun :..

..: *wink *wink (^_^) :..


yg kat bawah ni plak bekas dia beso cket
50 biji = 35 hengget

..: sungguh kalerpul dan bentukpul *perkataan baru* hehehee ;p :..


nak bentuk camne, nak kaler ape, dlm nak letak ape, ikut suka korang la. tp kaler dgn bentuk still ikut yg kat atas tu la kan..... klw ade kaler baru ke nanti den koba la kek sini yoo... bentuk yg pelik pelik tu tak dapek la den nak nolong ha...
oh ye, ade bentuk ketupat gak. sangat sesuei la nak raye ni kan =)

sekali lagi untuk lebih terperinci :-
20 biji = RM15
50 biji = RM35

isi dalam ble pilih antara coklat cip, kacang, bluberi, bentuk luv yg manis tu, taknak isi pong ble.
klw taknak kaler kaler, nak kaler coklat sepenuhnye pong ble.

ble buat cenderahati, adiah, hantaran, kuih raye [nak bagi mak ke mak mertua ke ;)], yg paling besh buat makan masuk mulut sendiri [mcm aku] heheheee ;p

berminat nak order, emel saje okies
burung_sakit@yahoo.com atau conbit_boncit@yahoo.com 
subjek: n's homemade coklat
sertakan nama, no. tepon, bilangan order [brp biji, bentuk ape, kaler ape, nak isi ape]
klw kat area putrajaya, puchong, serdang, kelana jaya, johor, seri kembangan, dan kwsn2 sekitarnye, aku ble hantarkan =)

*n's homemade coklat sbb ni kak n punye bisnes dan dia buat sendiri coklat bentuk bentuk ni di umah lps waktu keje (^_^)

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)