Tuesday, August 31, 2010

..: maRi teNgok :..

uiiii...... lame aku tak hapdet ha... tak sempat sungguh la. cite mmg banyak. gambo pong banyak [tu jek lah pong yg ko bgtau drpd episod lps. hehh.....~]

okies takpe.... pelan pelan kayooo.... aku try hapdet mano yg sompek lah yo.... ni kat kg lg. ptg ni baru gerak balik putra. klw dh kt kg ni paham paham jek lah kan. mase tu rase mcm jap jek berlalu. haihhh....


ni aku saje nak bgtau yg aku bz ari tu kat opis. tu yg tak dan nak hapdet ape. klw tak tu ble la gak selit selit jap hapdet cket cket. heheheee


..: ini bukan lakonan semata mata okehhh..... mak mmg bz nokk....! jarang tau nak tgk meja aku camni. slalu tu bersih jeeee..... hahahaaa! :..


keje keje melibatkan nombo nih mmg pening untuk org yg mcm aku ni ha. nak taknak kene nak la kan. dh name pong keje. lain la klw aku ni bos ble pilih nak buat keje ape kan. huhuu~ ;p


dlm kusut kusut tu sempat lg terpikir nak amik gambo. hahahaaa! takperrrrr...... acara selingan. heheheee...

okies. klw sempat kang aku hapdet secara marathon lah ye... tu pong kalau sempat laaa..... ;p


daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)