..: dapat tiket free. yeayyy!! (^_^) :..

rentetan dari episod mencuba nasib ini
aku telah mendapatkan diriku dua keping tiket untuk menonton cerita tersebut. 
satu untuk aku, satu lagi tiket untuk encik tunang lah kan.

tayangan pada hari isnin lepas.
jam 9 malam di TGV KLCC.



..: ouwwwwww..... ape ini..?? :..


..: ia adalah poster filem tersebut. hehehee :..


..: kita collect tiket kat kaunter ni :..


..: dari abang ni ;) :..


 
 
..: batak sgt kan dok tayang tayang tiket free. hahahaa :..

sebenarnye bleh gak klw nak mintak lebih.
tapi aku taktau nak ajak sape lagi. 
so aku daftar untuk 2 tiket saje.

..: yg kotak tu adalah free gift. kotak first aid :..


 
..: isi dalam kotak. ade handyplast [taktau eja], antiseptic wipes, mosquito cream, gunting kecik, bandage cket, dan lain lain :..

cite ni besh weh! 
cite perang perang antara manusia dengan makhluk asing.
lebih kurang macam war of the world tu ha.
yang ni kan, makhluk asing tu dah siap senjata kat badan.
alaa makhluk ni kan macam badan besi besi kan. 
so dah siap install la mesin gun ape sume tuh.
kira mcm kat siku dah ade senjata, ko tinggal angkat siku jek nak kasi tembak orang tu. ha camtu lah lebih kurang. 
nak dibandingkan dengan askar askar tu kan.
bila peluru habes jek nak kena reload. dalam pada ko nak reload tu dah selamat kena tembak dulu dengan makhluk asing. sadisssss.....

makhluk ni perlukan sumber air untuk tenaga diorang. 
pahtu bleh plak pegi bina satu terminal yang mengawal sume pergerakan kapal kapal udara dengan peluru berpandu diorang tu. binaan tu ade dalam air kat bawah tanah. 

aku tengok cite ni macam tak sempat nak tarik napeh ha.
memang saspen. memang thrill. huiiiii dasyhaaatttt.....!! ;D
masa nak last tu kan, bila sume senjata mahkluk asing tu dah kena bom sume, ingatkan dah setel lah. 
aku baru nak tarik napas lega. jap lagi...... yang kat dlm air tu kuar dari bawah tanah. hamek koooo.....!! 
nak kena bedobar dobar lagi aku. huhuuu....

nak tau ape kesudahannya.....?
pegi lah menonton yek. cite ni besh!
tak rugi lah.

daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..