Monday, March 21, 2011

..: separuh jalan pahtu pegi jalan jalan :..

panjangnye tajuk kan. hahaaa ;p
ini kisah weekend lepas. family aku datang umah.
sebab nak anta si akim balik ke IKBN. transit kat umah aku.
dengan perasaan berkobar kobar, aku pong masak lah untuk makan tengahari tu....

niat suci murni di hati nak masak sayur campur, kentang goreng sambal, dengan ayam goreng.
tapi kan tapi tapi tapi...... 


..: aku sempat masak lauk ni jek. sayur campur :..

sebab...... dalam pada syok berklentang klentung kat dapur, diorang dah bagi salam....
haaaa??? diorang dah sampai??? hahahahaaa....
so aku pong tambahkan pecutan untuk siapkan lauk. sebab kami nak ke nilai 3.
nak cari kain untuk family aku masa majlis belah perempuan nanti.

kira sempat lah gak aku masak. cuma separuh jalan tu diorang dah ketuk pintu.
aku bajet bila dah siap masak baru diorang sampai.
salah timing laaaa...... hehehe...

tapi, nasi mak nora tolong masakkan sebab aku nak kena mandi siap siap ;p
pasal nilai 3 nanti aku buat episod lain yo....

daa.... =)

2 comments:

  1. rajinnye.. bakal "orang rumah" cik azam :P

    ReplyDelete
  2. huhuuu.... kena praktis rajin2 dari skang. hahaha ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)