..: seLamat dataNg ke TBS ;) :..

sebelum ni aku cuma buat episod selit cket jek pasal terminal baru ni kan. yang beso gedabak bernilai 570 juta hengget tuh.... nama dia Terminal Bersepadu Selatan. jadi, orang orang yang nak ke selatan saje di sini okeh... yang nak ke utara pegi terminal lain. kehkehkeh! jahat seh.... ;p

okeh. mari kita explore sesama ehhh....
ini adalah pada sabtu lepas. sebab aku ditugaskan untuk mengambil akim dari IKBN dah anta dia ke TBS untuk balik JB.
klw sebelum ni aku tak sempat nak amik gambar sgt, kali ni aku memang tak lepas peluang menunjukkan kejakunan diri ku.... heheheheee ;D


..: ini pintu masuk dari parking Level 5 :..


..: sebelum masuk bagi can dulu ini budak berasap. itu kawan dia budak melaka. nak balik gak :..


..: ni dah masuk dalam dah. tengok tu. BESAAAAAAARRRR kannnn...... :..


..: ni signboard penunjuk arah. sori lah goyang sebab sambil jalan sambil aku snap. huhuuu :..


..: pandangan dari eskalator. masa ni kami nak turun untuk ke kaunter tiket :..


..: ini board yg tertera waktu perjalanan, bas ape, ke mana destinasi, sume tu lah. memang feeling airport ko.... hehehehee :..

mari lihat muka sememeh orang yang jakun itu.... 

..: yg dua di belakang adalah mereka yang perlu dihantar pulang ;) :..

tapi tu lah. kita tak dapek nak anta sampai depan pintu bas. sampai ke eskalator saje.
jadiknye klw kebuhsanan menunggu kat bawah tu, terpaksa lah gak ko nunggu sorang sorang..
huhuuuu....

*dah berapa hari ni aku tak dapat bukak blog. nak sign in pong tak lepas lepas. pesal ntah. masa ade idea tak ble nak hapdet. bile dah kontang baru le ble bukak. haihh.....


daa..... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..