Wednesday, March 23, 2011

..: malam ke downtown dan uptown pulak :..

siang tu dah lepas habes pusing kat nilai 3, malam tu kami kuar lagi.
tapi mak nora dgn abah duduk di rumah saje.
abah ade keje nak kena setel.
mak nora mcm bese a. mem  kena rehat lebeh. hehehehee....

so kami berempat saje. aku, kak n, abang nizam dan akim.
pahtu kami amik kawan abang nizam kat bandar mahkota cheras.
teros ke downtown cheras dulu.
sampai sampai tu makan dulu. 
pahtu kak n mencari barang. dapat satu barang kat situ.
dapat juga ini


..: gerek kan..... hehehehee ;p :..

tapi tak lah beli pong. cuma macam klaka plak rasa.
bila tengok sekali lalu memang tak perasan sangat.
baca bebetul baru nampak. 

pahtu kami ke uptown damansara plak.
aku, kak n dan akim beli gelang.
klw korang bese pegi yang damansara ni mesti tau punye a.
ade brader sorang tu yang ala ala rugged tu kan.
dia jual gelang yang diperbuat daripada kulit.
handmade okeh. dia buat sendiri. cung cung gelang kat kedai brader nih.
setakat ni aku dah beli 2 gelang tangan dan 1 gelang kaki daripada dia.
ade pelbagai design dan kaler. harga ikut design gelang tu. 
klw ade baca episod yang aku ke nilai 3 tu, haa ade satu gambar memang nampak yang aku pakai gelang dibeli dari brader ni. 

dah penat jalan sume, duduk makan lagi.
pahtu layan la telinga dengar orang orang karoke kat situ.
kan siap pentas sume.
ade banyak gak snap snap gambar.
tapi ni jek yang sempat transfer dari kamera


..: amaran kementerian kesihatan: merokok membahayakan kesihatan ;) :..

nanti bebila aku tepek gambar barang yang dibeli tu yek.
dengan kain dari nilai 3 tu, mungkin kena tunggu majlis nanti a kot.
klw tepek skang tak seperais lah kan. hehehehehehee ;p
owh, ade gak beli shawl kat nilai 3 tu. murah murah kot.
soploh hengget saje okehhh.... haruslah kak n pong borong gak kan....


daa.... =)

4 comments:

  1. mem kene duduk ruma.. kene rehat cukup2 sbelum hari istimewa tu tiba. :P
    kak ita, betul ke shawl kat sana murah2?
    eyh, lupe! nnt sape jadik pengapit si raja sehari? fewwit >.<

    ReplyDelete
  2. bese lah. baru lah mem kan. hehehee.. ;p

    betol im. kak ita beli kat putra 15 hengget. kat sane 10 hengget jek. yg paten bunga2 tampal tu, manik2, dia bukan satin bukan licin. tapi ok la kain dia. nnti kak ita tunjuk yek ;)

    pengapit akak nanti ain sese. hehee
    im takble jadi pengapit. im kena jadi 2nd org kuat (pompuan, slps kak n. sbb kak iza dah ade 3 org kuat lg. heheheee)

    ReplyDelete
  3. hahahaha kalau suruh im pun im lari balik KL :P
    mmg tak layak pun..nnt org tak nampak im, nampak k.ita je. nnt org pk k.ita xde pengapit.
    (sbb gelap sgt) hehehe!

    ReplyDelete
  4. ololooo... jgn ckp camtu lah. tak baik tauuuu.... eh, tapi mmg kena nmpk pengantin la kan. klw nmpak pengapit, baik srh pengapit tu jek yg jd pengantin. hehehehee ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)