Wednesday, March 16, 2011

..: kecik jek :..

lepas anta akim tu, aku makan kat papparich kat the curve.
ade sesuatu yang aku rasa macam tak puas.
mari tengok same same.....


..: sementara menunggu order sampai :..


..: iced chocolate untuk encik tunang. cendol untuk aku :..


..: ape ni? heheheheheee :..


..: ini lah dia. roti nan. cicah kuah kari yang pekat. kira ok lah rasa dia. sedap gak. ni aku punye :..


..: haaaaa..... ni lah yang aku rasa macam tak puas tadi tu. otak otak ni encik tunang order. dia punye bekas beso kot. tapi isi dalam, alahai.... ciput jek. ade tiga ketul jek pong :..

kira klw banding kan bekas dia dengan isi dalam tu, nampak sgt lah dia kecik kan.
sedap gak otak otak ni. pedas. pahtu makan panas panas kan. pehh!


..: roti ni didatangkan sekali dengan otak otak tadi :..


kira betol la macam yang diorang cakap tu.
bila harga dia menten, portion dia kecik.
klw portion dia tambah, harga pong kompem la tambah kan....


okies. papa dah rich.
aku ni jek ntah bila nak rich.
hahahaaa


daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)