..: huJuNg miNggu beRsaMa aPam baLik dAn kerOpoK LekOr :..

last week aku balik kampong. sebab nak survey mak andam.
katenyeeeee..... gile ko. dah bulan 3 nih masih survey lagi??? hahahahahaaa ;p
takpe. ade rezeki dapat lah mak andam yg ok kan. InsyaALLAH =)

kuar dengan mem and bos saje.
sebab wedding planner lantikan sendiri [kak n] bizi dengan assignment dia kat jb sana.
so, aku kuar bertiga saja dengan mak dan abah.

dalam kul 10 lebeh gak kami mulakan pencarian.
sampai tengahari.
ada la dalam tiga butik andaman yg kami pegi.
kira yang first dengan yang last tu macam okeh la.
pekeja pong friendly. tapi yang second tu macam 'sumting' jek.
abah pong awal awal dah rejek. hahahaaa

pasal hasil survey tu nanti aku buat episod lain ek.

pahtu balik umah dulu. lepas zuhur ke ayer hitam plak sebab mak nora nak mencari langsir. setel pasal langsir, beli dengan tempah teros kat kedai tu, balik semula ke kluang.
ari sabtu tu memang ada pasar malam. aku pong dah pesan siap siap kat abah, nanti balik singgah pasar sebab aku nak makan apam balik. 

memang kegemaran makanan nih. 
dulu masa blaja kat utara, aku macam taktau nak cari katne apam balik ni. 
tiap kali balik kampong mesti meroyan nak makan. huhuuuu
skang pong meroyan gak lagi. hahahahaaa ;p
jadi, minum di petang ari bersama apam balik dan keropok lekor....




..: makan panas panas kan. beshhhhh! [sori lah ye. gambar ni mmg tak membantu menimbulkan selera. huhuhuu] :..

minggu ni mungkin akan balik kampong lagi untuk final kan mak andam tu.
okeh, pelan pelan kayohhhhh...... 

daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..