..: muLa cket cket :..

okies. aku sudah mula berimaginasi.
pasal majlis yang hampir tiba.
antara yang aku nak cari adalah....

kasut untuk sanding [yg boleh dipakai juga pada masa akan datang]
aku nak yg clear tu. macam kasut cinderella.
sebab aku nak bagi nampak inai yang kat kaki.
pada aku, mesti cantek bile inai keliling kaki tu, nampak time pakai kasut.
kira menghargai lah hasil orang inaikan kaki kita kan.

lebih kurang camni la kasut yang aku nak cari tu


 ..: klw dapat camni memang besh. kompem nampak penoh inai kaki aku :..


 
 
..: camni pong ok gak :..


ari tu aku ade jumpe paten camni kat walk in di alamanda.
tapi masa tu belom rasa nak beli sebab macam cepat sangat.
jadinye skang kena lah mulakan pencarian balik semula.
tumit tu tak boleh tinggi sangat gak.
limit dalam 11/2" ke 2" saje. 
sebab klw flat [tidak berkasut atau sandal/kasut rata], encik tunang adalah lebih tinggi.
tapi klw aku pakai heels yang 3" ke atas, dia akan kalah. sebab dia tak tinggi sangat.
beza tinggi sikit jek. jadi aku taknak nampak tinggi lelebih dari dia masa majlis nanti. 

dan lagi satu, bunga tangan.
aku rasa macam nak buat sendiri.
dah usulkan juga pada kak n selaku wedding planner dan pembantu-penting-juga-orang-kuat untuk majlis aku nanti. cuma belum dapat bincang penuh lagi. belum balik kampung jumpe dia lagi. 
aku ingat nak buat bunga tangan dari coklat. ferrero rocher ke.... tapi selepas bertanya pendapat pada puan yang berpengalaman ni, aku rasa macam kena adjust cket idea aku tu.
mungkin guna coklat lain. itu akan dibincangkan dengan kak n nanti.

dan klw boleh aku nak bunga tangan aku timbul masa majlis nanti.
maksud aku, kaler dia. 
sebab aku akan pakai baju kelabu itam untuk nikah dan merah itam untuk sanding, makanye bunga tangan aku tu biarlah kaler putih atau krim atau gold.
atau ape ape kaler yang timbul di sebalik wane baju aku.


 ..: bunga tangan camni. ko bayangkan baju kaler merah. mesti naik  kaler dia kan. cantek! :..


 ..: yg coklat tu lebih kurang camni la :..


..: aku ade gak berangan nak pose gambar camni nanti. heheheee :..


sumenye masih dalam kepala wotak ni ha.
nak jadikan kenyataan tu kadang kadang bukan 100% sama mcm yang kita bayangkan.
tapi eden torai ;)

ape ape pong, aku sangat berterima kasih pada pemilik blog yang sangat membantu ini.
beliau tidak kedekut info, tips, ilmu, dan macam macam lagi  lah.
dannnn..... dalam keadaan sekarang ini, bila baca blog dia, aku rasa mcm sume nak DIY. hehehehee...


daa.... =)

Comments

  1. fiweett kasut sinderela tu. cool la idea kak ita ni.. tibe2 im rase menarik kasut2 tu.. hehe

    ReplyDelete
  2. kannn... kak ita pon terpikir masa cari brg utk tunang ari tu. terpandang paten kasut camni. teros rasa cambesh jek klw pakai buat sanding. sbb nak nampak kan inai tu. mesti cantek nanti. eceh! ;)

    ReplyDelete
  3. alala k.ita pakai ape pun cantik.. org putih.. so senang dgn sume.. tk mcm im.. *tibe2 rase rendah diri -.-

    ReplyDelete
  4. olololoooo.... nanti im jadi pengantin pon mesti cantek. pengantin mmg akan cantek im. betul =)

    ReplyDelete

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..