Wednesday, March 16, 2011

..: keNduri kawen azie :..

sabtu lepas aku ke kenduri kawen opismate.
aziana namanye. dia buat kat dewan presint 9 saje.
sebelum amik akim sabtu tu, aku ke majlis kawen ni dulu.

..: pakaian pada hari kejadian. kebaya pepel berbunga kuning :..


..: bersama pengantin. tema merah. pelamin dia kaler putih krim. jadi pengantin memang menyerlah. i likeeee!! :..


..: sume geram kat raisha tembam :..

makanan dia besh. ade nasi putih dan nasi minyak. 
lauk banyak. ada bubur kacang juga.
dan dapat souvenir mangkuk kaca. 
okies itu saje untuk ulasan majlis kali ini... ;)


i'm signing off....



..: kuning nye mak uda....!! [motip?? sebab klw merah, jadi merahnye mak ngah. pahtu sebab aku nombor 3. so mak uda lah kan. ke korang nak mak lang? ah, ikut suka lah. huhuu] :..

dah taktau nak letak caption ape kat gmbr tu sebenarnye. hahaaa

daa.... =)

2 comments:

  1. kuning.. nampak macam model Garnier la kak ita.. =)

    ReplyDelete
  2. hohoooo....
    model garnier eh...
    ble anta permohonan lah utk jadik model camni. hehehehe ;)

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)