Thursday, March 3, 2011

..: si raiSha tOmbaM :..

aku maleh nak cite pepanjang.
kita layankan gambo saje yek.
sebab tiap kali aku tengok gambo budak tembam nih mesti rase geram nak picit picit.
sukati kan nak picit anak orang. hahaahahaa ;p


wokies. mari kita geram bersama



 ..: tengok tu pipi dia. ponuh ha. ish geram tau! :..


 ..: okeh. dia dah pandai meniarap. tapi tak lama pong dah telentang balik. pahtu dia cuma pandai telentang ke sebelah kiri dia jek. kanan blm lagi. comel giler tengok. heheheheee :.


 ..: dah penat tiarap telentang tiarap telentang, tido. tengok dia tido macam org beso :..


 ..: tido nak mengereng. mungkin sebab dia panas kot. budak ni kuat berpeluh. tu yg dia tak selesa sangat tido telentang kot. boleh tahan lasak gak a tembam ni tido :..


 ..: geram! :..


 ..: geram lagi! :..


..: memang geram ah! bukan geram marah. tapi geram kat budak kecik tu kan. rasa nak picit tu ha. ni pon naseb lah pikir dia tido. kang kaco takot dia bangun plak. jadi, kena lah tahan geram sendiri. [heh?] :..

klw dia dah pandai cakap kang mesti lagi geram.
bila dia dah pandai jalan plak, geram gak.
senang kata mmg geram jek ah kat budak tembam nih ;p


*masa ni dia tak berapa sihat. selsema, idong tersumbat. batuk sampai serak sore. bila nyusu jek nanti batuk, habes muntah balik sume. sian dia. tapi tadi pagi idot kate dia dah ok cket. batuk dah kurang. idong pon dah tak tersumbat sangat. demam amik upah ye ecah..... cepat sihat okeh anak mummy ;)



daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)