Tuesday, March 1, 2011

..: tAk perLu keJa terUk teRuk taPi boLeh paKai keReta meWah :..

hebat kan tajuk episod ni. macam buat bisnes MLM [Memang Lain Macam].
duduk rumah boleh dapat pendapatan 5 angka sebulan. huhuhuuuu.... ;p

tapi yg ni lain cket. kerja senang jek pong boleh pakai keta mewah tau..... tak cayo???

meh den tunjuk ni ha


 ..: korang tau ni keta ape? ini toyota innova :..


..: ha tgk tuh! ini adalah bukan pemiliknya. cuma menompang sahajeeeeee..... huhuhuuu :..

itu keta baru bos ai. masa ni dia ajak kami kuar lunch yang nasi arab tu. ha time tu lah.
sebelum naik, kena la posing-posing-bajet-macam-keta-tu-aku-punye. ha gitu.....

*tajuk takde kena mengena dengan cerita. cuma berniat nak tarik pembaca. errrrrr tapi..... tertarik keee......??? huhuhuuu 

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)