..: ke nilai 3 :..

kan aku ade bgtau yg ari sabtu lepas, aku pegi nilai 3 dengan family aku.
tujuan adalah nak cari kain pasang untuk buat baju masa majlis belah aku nanti. 
tema merah hitam. jadinye kita cari merah hitam okeh.


..: ondaway.... tengok tu, nampak kan parut cikenpok ai. huhuuu (-_-) :..


..: sampai sampai jek mari membasahkan tekak dulu yek ;) :..



 ..: kak n sedang menikmati minuman nye... heheheee :..


..: makan gak kat sini. sebab masa kat umah, diorang cuma jamah cket cket jek. dah kate nak gerak cepat. huhuuu :..

dah 'isi minyak', baru lah boleh meneruskan perjalanan.... 


..: berjalan jalan :..



..: owh, bukan ini yang kami cari. ini abang nizam punye hasil. nanti aku tunjuk :..


 ..: haaaaa..... ini lah yg sebenarnye.. cari kain pasang. mari kita mulakan operasi. huhuu :..


 ..: tengok tengok. pilih pilih :..


 ..: muka sememeh aku :..


 ..: ini lah mastermind. puan wedding planner. esisten dia yg baju biru sane tu ;) :..


 ..: oouwwwwww.... aku suke gmbr ni. nak edit buat profile pic lah nanti. hehehehee :..

owh, lupe plak. nak cite pasal kain tetiba tercite pasal diri sendiri ;p
ha yang kat gmbr atas tu adalah antara kain yang menjadi pilihan. 
tapi kami tak beli yang itu. bukan bukan..... 


 ..: ade lagi muka sememeh aku. alahai....~ :..


..: itu aku pegang handbeg mak nora satu. sebab dia ke toilet :..


itu mak nora yang ke toilet.
nak tau abah buat ape plak dalam pada kami dok pilih pilih kain tu?




 ..: dia duduk rilek jek baca paper cina. mcm paham jek kan.... atotoi.... :..

masa kak n cakap kat dia

kak n : abah mcm paham jek nak baca sotkabo cina tu
abah : eh.... takpe. abah tgk gambo jek...

bolehhhhhh??? alahai..... ;D

mari lihat gambar selingan cket.... 

 ..: kain yg aku tunjuk ni cantek okehhh.... dia gabungkan kain cotton yg lembut tu dgn kain satin. mmg terbahekkkk.... cuma tak berapa nampak kain cotton tu. tinggi sangat :..


dua gambar di bawah adalah akim menunjukkan skill photographer nye... 




manakala dua lagi gambar di bawah adalah gambar model pencen.
ampun kak n..... heheheheheheee ;p


..: eceh! ;) :..


okies. mari lihat hasil abang nizam tadi.

..: nampak tak? dia tempah jersi kat kedai tadi tu. tulis nama dengan nombor pilihan dia. jersi m'sia okehhh... vangga cket ;) :..

kain mana satu yang kami beli? owwwww itu nanti baru share okeh.
yang pasti mengikut kaler tema. dan kain tu untuk perempuan jek.
yang lelaki pakai baju lain sebab nak buat keje kan. nanti rimas plak diorang klw pakai baju melayu. tapi still wane tema a.... kecuali bos besar kena la pakai baju melayu kan....

daa..... =)

Comments

  1. owh ye ke? tu lah. murah2 & cantek2 kan. cuma nak kena pandai pilih kedai jek =)

    ReplyDelete
  2. fuyoo shopin habisss.. best ah. tetibe teringat g nilai 3 dgn k.ita & lain.. cari kain baju raye family kita.. eh! belum lg.. family k.ita.. hehe :P

    ReplyDelete
  3. hehehee.. takpe. InsyaALLAH tak lama nanti ble lah guna "family kita" ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..