Tuesday, July 6, 2010

..: kUkU beSi beRhaLuaN kiRi peCah kePaLa deNgaN seNtuhaN chOt [cHottOuch] :..

vavavavavaaaaa...... giler panjang tajuk....! huhuu~
ini sume psl ari ahad di wisma bentley. ade pameran utk jurukamera yg berhaluan kiri. 
event stat kul 3 ptg sampai 8 mlm. ade pameran gmbo2 yg diorang amik, ade mkn2, ade booth jual brg2 diorang, ade persembahan band2 underground [kot], ade raaaaaamai org [ofcoz la kan], ade banyak lg lah. tema merah itam.
ntah. aku bukan tau sgt pong benda ni. temankan encik kamu sajeee.... hahaa ;p
yg aku tau, diorang ni mcm melawan arus la [kot]. name pong haluan kiri kan. so kita ble phm la maksud nye di situ. aku x berani nak xplain pjg2 sgt. kang slh pulok. encik kamu, tolong betulkan ye klw silap. huhuu~


..: entrance :..

mcm tkojot weh mase ni. sampai2 jek terus ade sorg mamat tu bg benda ni. pastu srh posing. dia terus snap gmbo. x sempat hape dh. mcm senapas jek. heh!~

..: pasangan ini adalah kwn encik kamu. dua2 pong frenly =) :..

..: band ni ade pefom ptg tu. aku suke rambut mereka. hehehe :..

..: perempuan yg ditengah itu adalah SANGAT tinggi okies.... plus, dia pakai wedges. laaaaggiii tinggi menggalah2. huhuu~ :..

..: budak2 pong diorang srh pegang gak. hehee :..

..: hambik koo....! td budak2 okies la lg kan. ni akak cleaner pong kena gak...? gelamer akak masok fesbuk tau.. hahahaa ;p :..

..: haaa.... yg  belah kiri itu adalah si kuku besi :..

..: antara krew2 mereka yg terlibat :..

..: belakang tu antara hasil keje mereka :..

..: antara flyers, stiker & bisnes kad mereka :..


..: juga antara hasil keje yg dipamerkan :..

klw ikut ati bnyk gambo aku nak amik. tp sogan weh. sume dtg bwk kamera mhl2. canon dslr yg riban2 tu kan. ye lah dh kate pong fotografer kan. kamera pong haruslah yg mahal2 kan. kami ade kamera henpon jek. huhuu~ 

mengikut kate encik kamu lah  kan. diorang ni amik gmbr yg ade cite. mcm sepenuh jiwa a. org2 yg tau menilai, yg paham, akan tau ape yg cuba disampaikan melalui gmbo tu. betul la org ckp kan. 1 gmbo tu menyimpan 1000 cerita... eceh! ;p
pastu, aku tanye ape kaitan diorang ni dgn keje dia. encik kamu kate, gmbo diorang dh amik tu, dia edit. gaye2 xtreme. ini slh 1 hasilnye........

lebeh kurang gini le gamaknye yeee.... 
ptg tu ade drum battle antara jojet dgn lola. tp kami x stay lame sgt pong. sbb lps ke bentley ni kami nak gerak ke ppum plak. 

gambo2 ni dh diuplod ke dlm fesbuk oleh org2 mereka. tp aku xdpt nak link. x jumpe page diorang. nnti klw dh dpt ke aku masuk kat cni eh... huhuu~

*all pics are credit to Haluan Kiri photographer

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)