Wednesday, July 7, 2010

..: si raBuN :..

sblm ape2.....


yessszaaaa....... dh tajuk pong psl si rabun kan. kena lah muka dia dulu enterperem. ahaks! ;p

aku dh pnh bgtau, klw aku x pkai sepek, aku adalah akan pakai kontek lens. sblm ni aku ade gak pkai yg kaler2 tu. utk 3 bln punye. tp dh lame x beli yg tu. sbb xde mase nak g tgk kaler ape yg sesuei. slalunye akan beli yg xde kaler tu jek. sonang. sobulan sokali tuko. murah pong murah. heheheee..

pada suatu hari, aku dpt free sepasang kontek lens yg b'kaler nih utk dicuba, 1 ari sajeee....

..: fresh look punye brand :..

kasi kelosap cket.....

haaaa.... tu dia... freshlook illuminate contact lens....
aku dpt kaler ape ntah. mcm grey2 cket kot. lupe nak amik gmbo. heheee... ini gmbo aku mase pakai lens tu

lupe gak nak amik gmbo mate dekat2. heh!~ 
emmmm...... pd aku la kan.... mmg la dia buat bijik mata tu nmpk lg beso. cuma.... x sesuei dgn aku kot.... bijik mata aku mmg dh beso ponggg.... muahahahaaa!!
aku saje2 jek nak  ngetest ari tu. heheheheee....
tp xpe lah. okies saje lorrrr.....  benda free kan.... ;p
muleh cekidaud di sini ye kwn2.... 

*gmbo ulangtayang. xdok gmbo len dh. huhuu~

daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)