..: tiDak meMahaMkaN diRikU :..

bila kau senyum atau menyapa
aku balas dgn senyum juga


bila aku senyum TAPI kau bersahaja
jgn kata aku tidak mesra
dan muka aku ketat tiada riak gembira

dh tuuuuu..... kau nak mcmane......


tu lah manusia
bile org lain, senang nmpk salah dan kurangnye
tp diri sendiri mmg takkan tau kelemahan kita
org sekeliling saje yg ade penilaian dan markah keputusannya

jadi, simpan kata kata psl aku
simpan dlm kalbu biar ko sorang jek tahu
x pyh nak kongsi dgn org lain klw hal yg sebenar tidak menentu
aku x kacau kau, jadi TOLONG! jgn kacau aku





daa.... =)

Comments

  1. baru berkesempatan dtg blog azamieta...hehhehe..ownernya ita or azam? hehehhe

    ReplyDelete
  2. klw nak ikutkan kami same2 jaja...
    tp si azam pemaleh nak hapdet. jd ita jek lah yg slalu buat entri pong. dia tukang amik gmbo jek. huhuu~

    anyway, tenkiu sudi menjenguk =)

    ReplyDelete

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..