Monday, July 5, 2010

..: beRmuLanye.... :..

uiiii..... banyak nak cite nih. huhuuu~
mula dari ari jumaat dulu. kami kuar mlm tu ke ampang. mencari sesuatu [sbb dpt 1 jek]. heh!~ ikutkan nak kena cari setiga. tp dpt sesuatu. hahahaa! dpt encik kamu punye saje.... aku?? size takde. x sangka jari ai runcing lg w'pong bdn dh thp banglo. wakakakaa~ ;p
lps dpt benda tu, kami g mkn. tp mlm tu kan ade bola. jd kedai sume adelah penuh thp dewa smpai berdiri2 kat luar kedai okeh. nsb baik bola dh nak hbs mase tu. x lame diorang blah, mmg kosong a kan kedai. ade tpt duduk kami pong masuk duduk dan order.

..: apo lah yg dok galok sgt tu cik aku oiii....! :..


..: suasana dlm kedai. aku dh penah cite dh psl kedai ni. yg ade gantung2 jersi, banner, gambo,  tuala sume2 tu :..

..: bese la kan. memenuhi ruang. hahaa ;D :..


..: makanan minuman dan jari si banglo :..

..: hamik ni kamu punye... :..


dh2! makan2! gambo sajeee....!
bubur nasi + teh o suam utk encik kamu. nasi goreng paprik + limau suam cik aku punye. 
ujung minggu aku bermula dgn "tiada diet"! muahahahaaaa!!! habes lah. jadi banglo berkembar la lps ni. huhuuu (-__-")


daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)