Tuesday, July 27, 2010

..: eNtah biLe :..

aku x ingat bile kejadian ni berlaku. encik kamu kate ari kamis. ontahhhh......
mase ni kuar dia nk tgk ong bak 3. aku buat ong bak sendiri [tido dlm panggung]. hahahaaaaa!! ongbak jahattt! ongbak jahattt! heh.....? ;p

disebabkan encik kamu dr opis terus ke putra, makanye blm mkn lg. jd kami mkn kat tmn warisan saje......


..: encik kamu mkn nasi goreng kampong + neskepi. aku mkn mihun goreng yg super banyak dgn air oren :..

..: aku bersama makanan :..


..: makan! makan! tunggu apo laie... hehee :..

lps mkn terus lincah ke alam saje. ade gak la jln jln cket. pahtu duduk kat ruang tgh tu. yg ade mcm kolam air kecik tu kan. borak borak jap sementara nk tunggu time nak masuk panggung.

..: ish.... ish.... ape lah yg si banglo ni beriye sgt tuh :..


 
..: errr....... tgk kapel tuh. [nak kaber muka sendiri yg beso umah. hahaa!] :..




cite dia okies lah gak. mcm ade lawak lawak cket. time gado gado lawan lawan tu pong okies lah. [sebok nak jugak buat penilaian pdhal tido. hampeh!~]. ehhhhhh....... tp dh nak dkt habis tuh aku dh bangun tauuu..... hahahaaa!! 

hbs wayang balik teros sambung tido kat umah. heheheee ;p

daa.... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)