..: tAg nAmetAg :..

baca entri si peej psl dia buat tag ni. entri baru ade. tp yg ni entri dh berzaman purbakala. dan aku mmg suke klw psl handbeg handbeg nih. heheheee ;D

jadi marilah kita same same buat nametag. ayoh! ayoh! 


what's inside my handbag?


aku ade beberapa gak a handbeg nih. tp ni antara yg aku slalu pakai g opis. 

 ..: golap la pulak... ni 1 beg. besaaAAARRrrrr punyeeee..... :..



..: ni yg skang aku pakai bwk g opis. yg penting beso gak :..




isi isi kandungan nye adalah seperti berikut. cekidaud... huhuu~


..: tu buku nota la lbh kurang. macem macem tercatit di dalam. ade lg 1 buku. tp mase ni ntah kat mane. so x amik gmbo. yg itam tu beg. pong macem macem ade. yg merah tu beg duit. tp bkn duit aku. kastemer punye [ade la bisnes len cket. huhuu~]. yg cokolat golap tuh beg syiling :..




..: isi dlm beg itam td tuh. ade avon roll on perfume, bedak silky gurl, alatulis [pen itam biru dan merah, pensel, pemadam], usb [2], ubat, balm, lipstik & lipbalm, pengetip kuku, kunci keta spare, kunci umah [kampong], mmry kad reader, cermin kcik, dan vicks. [haaaa..... kan mmg macem macem adeeee....] heheheee :..




..: henpong & beg cokolat. dlm beg tuh ade duit, segala kad [atm, j'card & org punye bisnes kad], bank slip, 1 tpt kad utk ic & lesen, handiplast, kalendar poket, tisu, dan 1 beg kecik gak utk syilling. [juga ade sampah sarap ;p] :..



aku dh lame x kemas beg cokolat nih. so xtau la bp bnyk yg patut dh kena buang tp still ade kt dlm tu lg. dannn.... bg org org yg kenal rapat dgn aku, mmg akan tau yg aku ni jenis "dlm beg ade beg dan ade beg lg". hahahaaa! ;p



klw korang bace entri nih, dan nak buat tag ni, sila lah ye.


TAPIIIIIIII....... ain z dan budak kptm ipoh ni, anda berdua WAJIB buat okehhhh...... no kompromi!~ wakakakakakaaaaaa!!! gelak syaithon! ;D

oh yeee...... cikgu jaja yg comei juge, buat ek. hehee (^_^)


daa... =)



Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: tetamu raya dan pegi beraya :..