Monday, July 19, 2010

..: keNduRi :..

sabtu mlm tu aku ikut mak abah g kenduri umah mak long aku. kenduri lps isyak. tp diorang stat awal. kami g lps maghrib, x lame smpai tu dh stat dh. kira sblm masuk isyak lg dh stat a.

kenduri doa selamat sebab menantu ketiga mak long aku ni ngandong anak sulong 7 bln. kira mcm kenduri lenggang perut a. klw nak tau ape lenggang perut tu, tanye le kat mak mak korang ke nenek ke atuk ke. aku pong bkn tau sgt. huhuu~

sekali buat dgn akikah cucu dia [anak kedua dia punye anak. phm ke? ke x phm? buat buat phm sudeyy... ;p]

aku x amik gmbo sgt. sogan ah. hahaa ;D
mase mkn pong dh nak hbs baru teringat nak amik gmbo. mak long aku amik katering jek. nasi tomato. air oren. kuih muih adik badik [maksudnye makcik makcik aku termasuk mak aku] bwk. mmg slalu pong camtu. rasenye mane mane pong same [kot]


..: tgk tu. dh nak hbs mkn dh. hahaa! owh ye, kali ni muka aku takde. aku wakil kan tgn jek. heh!~



..: ayam pong dh robek. huhuu~ ;p :..



..: ini lauk kambing. sbb akikah kan. aku amik la ingat nak mkn. tp...... emmm..... cannot gi ah weh. hehee :..


 ..: nasi yg tinggal. aku amik bnyk la gak. hahahaabislah diet.... ;p :..


nasi tomato dia besh okehhh..... (^_^)

pahtu kan kat kenduri ni jumpe le sepupu sepupu dgn makcik makcik pakcik sume kan. ade la gak beberapa org yg tegur psl 'kebanglo-an' bdn aku nih. well..... diorang xtau sbnrnye baju yg aku pakai tu yg mengecut. dh kecik. bkn aku yg membeso. hahahahaaa!! ;D

*mahapkan kualiti gmbo yg kureng kerana diambil menggunakan henpong murah. huhuu~


daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)