..: paGi petaNg :..

ahad tu si panjang ajak bekpes same2.
kami ke sini saje. 

..: baNdar Lame :..

sbb nyeee..... sume kedai2 yg bese kami pegi utk bekpes penuh weh..! ntah la nape. agaknye sbb ari ahad kot. sume org pong pakat bwk family g bekpes kat kedai. hbs dh 1 bandar kluang tu kami pusing cr kedai yg agak2 ade tpt duduk. tp sume penuh. sudahnye ke sini saje. x ramai sgt. 
tp mslhnye plak kat old town ni, servis lambat! xtau la sbb pg2 lg ke, x cukup kakitangan ke, atau ape2 jek lah kan. tp servis mmg lambat ya hamatttt...!! jd hangin aku tau! abah aku dh bp batang rokok hbs pong order kami x sampai2 lg. selebet betollll....!!
bkn nye order yg rumit sgt pong. nasi lemak, roti bakar, mi kari, dgn air. haaa... air pong sampai lambat. atoiyaiiiii......! lps tu, bile order sume org dh sampai, si panjang tu dia yg order mi kari. kami dh mkn hbs dh. baru la mi kari dia sampai. hampeh tolll..! jd gmbr xde sbb lame tunggu. dh lapo terus sebat jek. hahaa!
lps bekpes tu, aku, mak nora dan adik gumok g giant jap. si panjang ikut abah aku ke parit raja. ade keje cket. 
ptg tu plak abah aku siap2  kan keperluan utk buat ikan bakar. dan yg tukang bakar adelah chef gumok.... heheee ;p

 ..: cIk paRi yaNg teLAh siAp diBakaR :..

mak nora dgn akim mkn camtu jek. aku mkn dgn nasi cket. ade 4 ekor sume skali [klw x silap]. 2 pinggan aku share dgn mak nora n akim [kot]. 1 pinggan abah dgn si panjang. 1 pinggan kak n dgn abg nizam. gmbr goyang sbb ape ntah. tgh mkn kot. smbil mkn smbil snap. hahaa! ratah dpn tv. nsb bek x kotor kapet tu. oh, air asam x buat. sbb kat  ikan tu dh sapu skali cili boh. jd mkn camtu jek dh podas. mkn panas2. pehh....! syedaapppp.... (^_^)

..: errrr......?? ;p :..

oh bukan2... ini bukan family aku. ini adalah kuage encik kamu. yg kiri sekali adalah abahnye, kemudian puan kakak ipar yg sulong, adik kakak ipar dia tu, abg alongnye, dan memnye... kejadian pd ptg ahad sblm kami grk balik mlm tu. kate pong encik kamu nak sepen mase lebey cket dgn family kannn..... ;p mereka berlepakan di kluang rail coffee.


daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..