..: dh muLa, akHiR La pLak. huhuu~ :..

kejap jek dh ari ahad dh. ahad tu pong kami kuar agak awal gak. dlm kul 12 lebey aku dh grk dr umah. huiyyooooo!! awal sehhh.... hahahaa ;D

 ..: aramak aiii.... mmg tdk dpt dibantu lg si banglo nih. mula2 dh gambo dia tgh mkn. hahahaaa!! :..

 makan kat kedai utara. bkn kat utara tanah air. name kedai dia selera utara [kot]. encik kamu x mkn sbb dia dh mkn. budak umah tapau kan [katenye...]. jd dia minum saje. aku yg mkn. dia ade gak la tlg mkn same. lps mkn kami gerak ke sini 

..: wisma bentley :..

dkt dgn the curve. aku suke bangunan ni sbb wane pepel. tak... bkn sbb aku suke kaler pepel. tp aku rase benda2 yg kaler pepel ni mcm cantek jek.... mcm la.... heh!~
kami buat ape di situ? owh itu nanti di lain episod... muahahaa gilos poyos ade episod segala bagai! ;p
kat dlm bangunan ni ade courts mammoth. bile nak balik tu kami singgah la jap kat courts tu. tgk2.... usha2.... servey2.... 

..: dan duduk2 jugak. hehehee.. aku suke kusi ni. lembut sejuk dan beshhh....! (^_^) :..

..: ade banyaaakkk lagi kusi2 sofa2 & meja mkn kat situ. tu kt blkg tu. mmg cantek2 sehh... :..

..: owh, tgk ini jugeee.... suke katil 4 tiang camni. pastu psg langsir. hohoo...! :..

dh sampai bwh kat parking tu, ondaway nak ke keta. jumpe benda ni. mcm cantek jek sbb efek pecah2 tu. jd mcm bese, encik kamu menjalankan tanggungjwbnye. hehehee ;p

..: encik kamu g toilet. aku mcm bese la kan. gmbo camni wajib ade. pastu aku buat wallpaper henpon dia. hahaa! :..


..: ni kat dlm ppum [pusat perubatan universiti malaya] :..

buat ape kat sini? juge sila nantikan di episod akan dtg. heh!~ ;p
lps ke ppum, kami plan nak ke ioi mall puchong. nk mkn dan teruskan cari brg lg. smbil2 tu, korang ble la rase loya2 cket. sbb........

muahahahahahaaaaa!!! gelak syaithonnn!! 
kejadian ini berlaku di traffic light okehh.... bkn slh kami. sape srh lampu merah lame sgt kan. kan dh kena amik gmbo secara pukal. hahahaa ;D

sampai ioi kami jln2 cket. pastu....... tambah kiloS!~


..: mula2 muffin dgn air sampai dulu. [ekspresi muka adelah efek dr miskomunikesen yg berlaku] ;p :..

..: namo ponuh eh...? ingatan hilang ditiup angin. huhuu... yg aku tau ade caesar salad, macaroni & cheese, chicken wing with blck pepper sauce, heh?~ :..

..: dia ni mcm bese a kan... hantu spageti sdg leka mengunyah mangsa. hahaa ;p :..

lps mkn, kami teruskan lg pencarian. naik ke tingkat atas plak. masuk jusco. dpt lg brg encik kamu. ohhh....??!! kesian aku... (-_-") xpe2.... setelkan brg mane yg dpt dulu. nnti senang... [gilos. tadis emos. nis kates xpes plaks. atoiyais.... ]
jumpe jam kapel. harga murah ohhhh..... tp x sempat nak pilih2 sbb dh nak tutup. nsb lah kan. asal kami jek mesti dh nak tutup. kat 1u ari tu camtu gak. korang ni dengki ehh..... hahahahaa! ;p
so, x sempat nak sambar ape2. plan minggu ni MUNGKIN akan meneruskan pencarian lg. harap dpt la hasil kan. at least penat aku jln2 buang kiloS tu berbaloi2... hehehee 

daa.... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..