..: cAcA meRba hiRuk piKuK :..

cite adalah campur aduk. sbb itu caca merba. sungguh rojak. huhuu~
mula2 hasil pd ari ahad. 

..: kotak atas adalah jam aku dan encik kamu. bawah tu kasut aku :..

at last.. okies lorrr...... =)
jam adalah sepasang. same. aku dgn encik kamu. lps ni tinggal nak cari wallet, kasut dgn  kemeja encik kamu saje. mungkin nak ke nilai3 gak, cari kain pasang. [encik kamu, yg tu nnti kita deal ekk...]

kemudian, ini adalah menu mlm td

..: bubur candel [jawa] wadai kipeng [banjar] pengat [aku panggil. hahaa!] :..

..: campur dgn bubur jagung :..

dua2 bubur adalah hasil tgn linda. yg pasti mmg sedap. dan dia mmg terer buat bubur jagung. marbelesss.....!~
owh, dia juge adalah keturunan banjar. so dia lah yg bgtau name benda2 ni dlm bahasa banjar tu. yg jawa tu...... aku ade lah darah jawa ni. tp nak ckp jawa mmg x brp nak gheti sgt. huhuu~ 
balik ni nak makan lg a bubur tu. teringat2 la plak. lg2 dh masuk dlm peti kan. mkn sejuk2. pehh....!!

ade lg menu semalam. farah masak kerang masak sambal [pehh..!] dgn sayur campur. ade nasi gak. tp aku jamah cket2 jek sbb kak n dtg. dia ade kursus kat ancasa hotel, kl. lantas dtg singgah dan aku kuar makan dgn kak n, budak bilik dia & abg nizam. mkn kat village view saje. tp gmbo x snap ponggggg.....


..: bulan pengguna kebangsaan. x clear la pulokk... (-_-) :..


td pg aku ke sini. seminar kepenggunaan penjawat awam sempena bulan pengguna kebangsaan dari 1-31 Julai 2010 ni. ade seminar/ceramah/taklimat, pameran, dan mcm2 lg info yg sgt berguna. anjuran kementerian perdagangan dlm negeri koperasi dan kepenggunaan [kpdnkk]. nnti klw rajin aku share cite kat sini ehh... klw tak, ain z sila bantu ye. hahahaaa!!


daa... =)

Comments

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..