Monday, July 19, 2010

..: beRsaMe kLuaGe :..

dh isnin dh.... x nyompat den nak hapdet.. daahhh...... klw kat kg tu kan ado yo bondo nak buek ha. maso tu mmg jelesh jek manjangggg.... huhuhuu~ 

okehh.... memula cite ari sabtu. xde ape pong. sbb pg tu mem & bos g pasar. diorang mmg akan beli bekpes skali. pahtu dh siang siang cket, mase bc paper, ade brg murah kat giant. mem terus ajak g. wahhh gitu kan. ekspres mak aku ni. hahaa! ;p kami pong siap siap le sume pegi. 1 family ko g giant....! heheheheee  ;p aku, kak n & abg nizam 1 kete. abah, mak, akim 1 kete.

..: kak n & abg nizam [takkan xtau kan. siap ade tulis name kat jersi dia tu. huhuu] yg sipi2 pakai baju pepel dan tudung wane wani ni adalah mak nora ;) :..

..: bos sedang tgk tgk brg :..

..: aku pakai tudung syria [kak n suruh. huhuu]. ok ke? mcm kemek jek rase muka. hahahaa ;p yg kuning jalur jalur tu si akim dengki letak slipa kat dpn aku. nsb baik masuk cket jek. owh, kt blkg tu bos masih tgk tgk brg lg :..

..: hasilnye... tp blm penuh lg ni. periuk nasi ni le yg aku kate murah tu. [murah gak la kot. brand pong bese bese jek kan. ble le buat sementara ni. pkai jek lah dulu] mem belikan utk aku. sbb aku nak pindah umah. nak masuk kuates. huhuu~  :..


pahtu kami bwk haluan masing masing. kak n ade benda nak dibuat [ni ade entri episod khas. wah over tau. episod khas bagai haa....  hehee ;p]. so kami gerak dulu.
lps kak n habis beli brg brg pojek dia tu, terus balik umah. dan luncheyyyy!! yeayyyy!!! [bab mkn mmg teruja lebey. harusla kan]

mak nora masak ni

..: mi bandung. beshhh! sebab dh lame x mkn. and teringin nak mkn. tetiba mak nora kate nak buat. mmg rejeki la kan. lgpong klw buat sendiri ni sukati nak letak kuah bnyk mane, isi nak cedok bnyk mane, takde sape nak mrh... hahahaaa! tabur bwg goreng lg. pehh.....! :..

lps mkn, dh kenyang, ape lg............ zzzzZZZZzzzzz laaaaa...... hahahahaaaa!! [mane le tak banglo bdn tu itot oiii......!] 

daa... =)

2 comments:

  1. ni adelah entry menjeles okeh!
    mak nora!!!!nak jugak mi bandung!!!!
    ='( sampai hatimu kak itot..makan xengat adik2..
    =p

    ReplyDelete
  2. hahahaaaa!!
    klw nak kena ikot balik kg dulu okehhh....
    hehehee ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)