..: beRmuLa suDaaa.... :..

lps jumaat sabtu la kan. haa... ni sabtu punye cite plak. uii giler rajin hapdet ha! huhuu~
kami kuar awal gak sabtu tu. encik kamu keje half day. slalunye kami akan kuar lps asar atau ptg2 cket la. tp sabtu lps ni kami kuar dlm kul 3. kira mmg awal la utk kami nih. heh!~

meneruskan operasi mencari.....~ 

 ..: sblm melintas jln utk ke the curve [kot?] ingatan hilang la plak. huhuu~ :..


..: blm ape2 dh mkn....??? heh!~ :..


owh, aku mmg blm mkn yee... hrp maklum ;p  jd mkn roti jek dulu. alas perut [ke....??] sblm masuk ke dlm tu duduk2 jap kat tepi air pancut smbil2 mkn roti. dan encik kamu berasap. 

..: sebok jek mkn roti aku! haihh...! ;p :..

smbil2 tu........ 

gigih ooo tulis2. kena buat list. klw x kang kompius plak. dh la kami ni dua2 pening klw dh kusut nih. huhuu~ meh aku buktikan betapa gigihnye aku menulis. meh2. tgk meh. 

haaaaaa...... tgk tu....! siap dgn mulut segala bagai. hahahaaa! ;D

dh jom masuk dlm. 
selepas tiada saiz di ampang point ari tu, kami meneruskan pencarian ke cawangan ni di the curve plak. tp ado?? nan adooooo okehhh..... dia camni tau. bile saiz ade, design aku x kenan. yg aku minat design nye tuuuuuu lah yg xde saiz. atoiyaiiii...... hampa hampeh hampagas hamparan tol....! (-_-)
..: kat ruang legar tgh2 tu. sony ade buat promotion sempena piala dunia. ade macem2 benda lah. kami masuk lah gak kat cni. saje tgk2 cuci mata :..
lps tu jln lg. yg xde saiz tu nnti2 cari. g tgk benda lain dulu. 
..: cari beg yg kecik2 ni pong susah gak. huhuu~ :..

aku ingat nak cari beg kecik ni yg ble muat henpon skali dlm tu. klw purse x muat kan. ni aku nak cari yg ble muat. sng kan. bwk 1 beg jek. x pyh nak pgg2 henpon tu. tp xde gak yg sesuei... emm dh la. masuk tesco plak. 

..: oloh! masuk tesco nmpk plak eskem singgit ni. beli la kan. hahaaa! tu jari yg tunjuk '2' tu, menandakan aku beli eskem ni dua okeh. 1 utk encik kamu. dh tuuuu.... takkan dua2 aku punye kan... ;p :..
agak2 xde ape yg boleh membuahkan hasil, kami ke sini plak. 

..: si banglo sdg duduk atas bangku di hadapan 1utama :..

..: cantek mural tu ;) :..

lps tu jln jln jln jln jln jln jln lagi jln sambung jln........ masuk kedai jam. tgk2 survey2. pastu masuk butik voir. niat di hati nak lah cari beg tu kan. tp hampa lg sobab budak kedai tu kate stok abis sudaa.... huhuu~
tgk2 kasut pong xde yg konan ha. apo laie... smbung le jln..... jln lg... sampai kaki dh lenguh. pastu mcm dh penat nak jln. disebabkan blm mkn ape2 yg berat melainkan memikul bdn sendiri yg berat, kami mencari tpt makan.
 
..: kami ke jusco arena saje... lebih kurang food court lah. hokkien me + nes ais encik kamu. nasi goreng thai + air tebu cik aku :..

..: weh! nak mkn ke nak ckp kat tepon??! hahaa! :..

kami hbs mkn tu pong dh agak lmbt gak. kedai2 pong dh nak tutup. jd mmg x kemana dh a. kena kuar la kan dr 1U tu. ondaway tu jumpe benda ni plak

..: ade cop2 tpk tgn dgn tpk kaki. xtau ape benda ni. tp mcm pnh bace or tgk sblm ni. tp x ingat dh. ingatan hilang lg. huhuu :..

pastu jumpe ni plak. encik kamu sgt suke sbb kaki dia dh lenguh banget!

..: gmbr gegar2 sbb encik kamu sdg diurut oleh kusi tu. b'goyang2 kan. tu yg amik gmbo aku pong vibrate semacam jek....! :..

..: tgk dia. sgt khusyuk dan tawaduk okehh... :..

..: mase ni aku dh hbs diurut. smntara tunggu encik kamu, amik gmbo dulu lah heh!~ :..

mmg besh a kusi ni. masuk duit kat tepi tu. nnti dia 'memulakan tugas' mengurut tu. mmg rase mcm org yg urut seh... eh, ke ade org dlm tu? hahahaaa!! ;p
dia ade letak bp hengget utk bp lame. aku masuk singgit jek. untuk 3 minit. okeh la. tu pong dh besh dh. klw lame2 kang ttido plak. heheheee 
lps sesi mengurut tu, teruskan p'jlnn utk kuar ke keta. mcm jauh beno plak. hahaa!
sambil2 tu. nmpk plak kusi merah ni. mcm cantek jek kan.... ape lg. hehehee ;p 


oppsss.....! drpd nak amik gmbo kusi merah yg cantek. tetiba terlebeh sudaaa.... apekahhh.....?? hahahaaa ;D
pastu sampai kat ruang legar bwh tu jumpe plak benda ni

..: ah! drama lebeyyy mamat poyo ni.... hahaa ;p :..

mcm pameran utk interior2 designer. xtau plak ade benda ni. klw x encik kamu mmg taksub a kan. ni kami jumpe time dh habis pong dia teruja. tp xpe lah. lampu 1U pong nak tutup dh mase ni. kena blah cepat a maksudnye kan. huhuu

..: change lah cik banglo oi... jd umah setinggan plak. ramping cket! ;p :..

phewww.....! dh. jumpe jln kuar akhirnye. kembali ke pangkal jln. huhuu~
banyak beno asyik 'terjumpe2' jek. akhirnye..... hbs ponggg... 
aku yg taip ni dh nak muntah ijo dh. panjang dgn gambo jek entri ni haihh....! (+_+")

daa... =)

Comments

Popular posts from this blog

..: Backdated : Cerita Bulan Kelahiran :..

TAK PERLU KOT

..: hari lahir adalah hari untuk makan. huhuu :..