Monday, July 19, 2010

..: dAh ahaD????! cePatnYeEeeeee....!!!! (-_-") :..

uiiii..... giler kentangggg..... sekali 3 cite aku hapdet haaa.... batak sungguh. huhuu~ ;p [nasiblah. belok aku kan. ehh.... nape emosi....? behave behave....]

ari ahad tu kami g bekpes same same sume skali. tp dh siang gak a. dlm kul 10 lebeh camtu. dahtu.... mak nora nak tgk ulangan jgn lupe lirik dulu lah, pahtu nak kena tunggu anak anaknye siap mandi plak. hehehee

mcm bese..... aku amik gmbo bile pinggan dh licin ;p

..: yeeee..... ni pinggan aku. aku mkn nasi goreng [ade campur lontong goreng cket] + milo tarik :..

..: akim pong minum milo tarik. owh, dia mkn 2 pinggan okehh.... yg dpn tu pinggan dia. nasi goreng [tmbh lontong goreng juge] gak. yg dia sdg habiskan tu adalah nasi lemak mak nora. huhuu~ :..

..: uri dgn bos mkn yong tau fu + air oren. kak n, abg nizam dgn bos minum nes tarik. kak n dgn abg nizam mkn mi kari :..

..: mak nora dh konyang. hehee ;p tu tgn abah tgh tunjuk kuih cang. aku mkn 1 sbb dh lame x mkn. tp gmbo takdeee.... :..


tghari tu mak nora buat nasi goreng kg saje. sbb kami bekpes pong dh lmbt kan. masing masing kenyang lg. jd mak nora masak yg ringkas aje. 

..: heh...heh....heh..... nantikan kemunculannya di episod khas ;D :..

ptg tu mak nora siap siapkan brg dia nak balik jb. [brg aku skali. bkn brg sbenonye mknn jek lebey. hahaa ;p sume dia bungkus tapau siap!] pahtu siap siap nak balik. ari adelah ujan dan cuaca adalah sejuk. 

mak nora grk dulu dlm kul 3 lbh camtu. x lame aku plak grk. lbh kurang kul 4 lbh gak a. tu pong dh drag lame gak. bese a klw dh balik kg kan. jap jek rase.... huhuu

memulakan pemanduan berkhemah. yg aku x phm kan. kuar tol ayer hitam tu, smpai le melaka. jln smooth jekk..... tp bile smpai kat 1 kwsn ni MESTI nak jem. kat senawang sampai le ke seromban tu ha. ade mase jem x teruk sgt. ade mase x grk langsong! semalam dh la ujan, drive sesorang plak tu. klw x ujan, agak2 ngantuk ble le aku bukak tingkap. ni ujan, nak bukak tingkap mende plak kan. baik aku mandi ujan teros. hahaa! layankan jek la jem ni...... 


..: mase ni langit masih cerah. ujan rintik rintik tp agak lebat :..



..: dh nak masuk senja.[maghrib]. dan diriku masih dibelenggu kesesakan lalulintas.. [puitis x? heh!~] :..


gigih ni sorang sorang tp sibok nak amik amik gmbo. huhuu~

..: muka bosan~ [mahap gmbo blurrr....!~ ] :..


..: smbil lyn jem smbil lyn setesen radio ni. [agak agak klw org hot fm bace, aku dpt komisen x peromot radio diorang? hahahaa peghasan!] :..

besenye pjlnn amik mase dlm 2 jam stgh or 3 jam lbh [b'gantung pd tahap pecutan pemandu]. so aku bajet klw grk kul 4 lbh tu, dlm kul 7 ke ble a smpai putra. ni ko bygkan aku grk dlm kul 4.45 camtu [jam kete aku]. smpai putra dlm kul 9 lbh. pehhhhh......! bp jam tu? bp? bp lame aku harung jem? giler ah..! dh lps srmban pong jem x hbs lg tau...! bile dh sudah tu, xde ape pongggg..... eksiden pong xde, kete rosak pong xde, dah tuuuuuu...... kenapaaaaaa......??? ape dosa mak, kasim.... haihhhh.......~ (-_____-")

ape ape pong aku dh selamat smpai di putra. 
Alhamdulillah (^_^)

daa.... =)

2 comments:

  1. Lau xselamat sampai xdo la menaip belok ni an?an?an?


    =p

    ReplyDelete
  2. tu la kan
    xdo lah ain pong kawan nak golak2 kan. kan. kan.
    hehee ;p

    ReplyDelete

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)