Thursday, July 15, 2010

..: wEekeNd [ePisoD 2] :..

bertemu lg kita dlm episod yg kedua. huhuu~ [satu ari dua episod terus. heh!~]
kejadian pd ari ahad plak. kali ni kami  ke midvalley. makhluk Tuhan paling seksi adalah ramai di situ.


..: dlm keta di atas jln. nape ntah amik gmbo camni. huhuu :..


banyak gak kedai kami kuar masuk. tp mase kat dlm butik esprit rajin plak mamat ni nak amik gmbo. 

..: dia srh aku senyum. aku senyum lah. tp x pndg kamera a. hehee :..


..: belek belek lg.... elok jek masuk gmbo perut org tu kan ;p :..

bile dh habis tawap satu midV tu, segala kedai kasut aku masuk. [bkn kedai kasut pong masuk gak]. masuk jusco sume. turun  naik kuar masuk. dpt le sambar satu brg aku. pahtu kami nak ke jusco ioi mall plak. sampai jek kat ioi si kamu nih sibuk le dok berjampi serapah kate nak mkn eskem. jd lynkan saje dia nak mkn tu kan. bratur le aku kat kaunter mcD yang jual sundae tu. panjaaaaaaanggg le jugak [phm lah ye pnjg dia camne]. dlm mase aku bratur tu dia ble plak racun aku lg. dgn ape ko tau?? dgn ni haaaaaa....... 


 

 ..: adeh....~ mmg tmbh kiloS aku. kompem! haihh...(-_-") :..

patotnye ade gmbo cizi wejes nih dgn eskem skali. tp mane ntah.

lps mkn tu harus lah dia nak berasap kan..... klw tdk tak cukup syarat la kan. sementara dia berasap tu......


 ..: ble jd model ke duta neskepi x, heh?~ ;p :..


kat bhgian luar mcD, smoking area~

..: meet da mR. roNaLd mcDonaLd. tgk muka teruja beliau (^_^) :..



 ..: ish...ish... besonye kaki diaaaa..... :..


..: oloh sian diaaaa..... kasut dia dh burok! xpe, nnti ganti baru ehhh.... :..


..: bkn bkn.... ni bkn utk dia. ni kasut aku. hehee :..

lps habis tawap kat ioi tu, ari pong dh golap menandakan dh mlm. lalu kami g chow kit plak. encik kamu sambar satu tshirt, aku dpt jaket [time kasih encik kamu]. pahtu kami g ngeteh plak sblm dia anto aku balik. 


..: ni lah hasilnye klw pasangan anda asyik sogok dgn cizi wejes. penuhnya skrin... huhuu (-_-") :..


..: gmbo poyo poyo mesti ade :..


..: garang x? huhuu~ berjaya buat camni. bangga cket....! heh.. heh..~ :..




..: sekumpulan aksesori. kunciketagelangjam :..

tgk jam tu dh kul bp tu?? balik! balik! tak gheti gheti lagiiii??! [takot x? takot x? hahaa! gelak syaithon! dh meroyan dh..... ;D]

kami mkn nan cheese. satu saje dikongsi dua. 

daa... =)

No comments:

Post a Comment

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)