Wednesday, July 14, 2010

..: LamPu LampUaN [2] :..

siap ade yg kedua plak haa... yg episod 1 punye dulu di sini.
mase tu g dgn budak2 umah  kan. yg kedua ni adalah bersama encik kamu. kejadian adalah sudah lame dahuluuuuuuuu..... [tgk brp bnyk 'u'. sungguh dulu. mcm purbakala. huhuu~]
amaran! gmbo adalah bnyk. sila sediakan tadahan untuk korang muntah ijo. hahahaa ;p

..: dua gmbo ni adalah gelap. mase ni baru sampai gak a. kat luar tpt yg ade ekon tu. sbb encik kamu sdg berasap :..

..: okies la cket... :..

amik gmbo kat dlm plak

..: beso kan muka aku kan. penuh skrin. hahaa!~ :..

..: ramai org kan... tgk blkg tuh~ :..

..: ade bola bola api jugeee... :..

..: ini gmbo profile belok aku ;) :..

..: gmbo ni pong ade kat sblh knn ni kan. hehee :..

gmbo atas encik kamu amik. gmbo bwh aku yg amik plak. dia srh aku amik mcm dia amik tu. mane le aku yg tgn x berseni cam dia tu tau nak amik gmbo rupe camne kan. janji adooo... hahaa ;p

..: mcm saling berpandangan plak. eceh! ;p [nak buat sebelah2 den x gheti. huhuu] :..



dh puas amik gmbo dan bersosak sosak kat dlm tu kitorang kuar la plak

..: cantek weh pokok2 tu.... [yg sandar kat pokok tu pong redha jek klw korang nak kate dia cantek. hahaa!] :..

..: nmpk x ade banglo sebelah panda tu? kehkeh!~ :..



last skali haruslah kan......


..: huhuuu~ :..

gmbo jek. cito takdok. sobab dh pnh cito psl i-city ni. tp nak gak buat entri ni. x baik membazir gmbo2 yg adeee.... heheheee ;p

daa... =)

2 comments:

gO stRaight doN't beLok-beLok ;)